امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۲/۲ تعداد بازدید: ۵۷۶
print

تجلیل امام جمعه شهر کوهدشت از برگزاری مراسم اعتکاف در این شهرستان

امام جمعه شهر کوهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهر از برگزاری مراسم اعتکاف در سطح شهرستان به‌ویژه اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در آیین عبادی سیاسی و وحدت آفرین نماز جمعه این هفته شهر کوهدشت اظهارداشت: خداوند هیچ نیاز به عبادت بندگان ندارد شما فقیر به درگاه خدا هستید و تنها راه سعادت و خوشبختی رعایت تقوای خداست.

وی ضمن تقدیر از دست اندرکاران برنامه‌های معنوی اعتکاف در کشور و در سطح شهرستان کوهدشت افزود: امسال از نظر جمعیت شرکت‌کننده بیش از ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش و از نظر مکان‌های برگزاری اعتکاف در بخش‌ها، شهرها و روستاهای کوهدشت ۳۵ درصد افزایش مکانی داشته‌ایم.

حجت‌الاسلام طهماسبی ۲۵ فروردین ۹۶ یادآور شد: شکست حامیان استکبار در خاورمیانه باعث حمله امریکا با ده‌ها موشک به یک پایگاه هوایی در سوریه شد این در حالی است که داعش، القائده و النصر سازماندهی شده امریکا هستند و هم اکنون نیز توسط استکبار جهانی به این گروه های تروریستی اموزش می دهند و به دروغ می‌گویندما به دنبال نابودی داعش هستیم و کیست که فریبکاری امریکایی را نداند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.