امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۲/۴ تعداد بازدید: ۶۸۷
print

«باجی» اثر نویسنده لرستانی منتشر شد

مجموعه داستان «باجی» اثر «نعمت مرادی» نویسنده لرستانی منتشر شد.

مجموعه داستان «باجی» به نویسندگی «نعمت مرادی» مولف لرستانی منتشر شد، این مجموعه داستان بعد از ۱۰ سال جمع آوری و توسط انتشارات «هشت» در ۱۱۰ صحفه و با قیمت ۱۰ هزارتومان منتشر شده است.

این مجموعه داستان با ۱۲ داستان کوتاه پیوسته، هر کدام با سوژه مجزا می تواند تجربه جدیدی از خوانش داستان های بومی را به مخاطب القا کند و مفهوم اکثر داستان ها به باورها، سنت ها و اعتقادات مردم بومی می پردازد.

شخصیت‌ها و تیپ‌ها در کنار فضاها به‌جز آن رنگ و منش بومی، فضایی از رئالسیم جادویی و بعضی داستان ها فضایی سورئالیستی را ترسیم می کند، به طوری که مخاطب، مرز خیال و واقعیت در هم تنیده شده و بار اسطوره ای نمادین داستان ها را در می یابد، استفاده از کلمات بومی نقش تعیین کننده ای در ساخت و بافت زبان دارد و احیا کردن زبان و کلمه کاری است که در داستان ها خود را نشان داده است.

«باجی» شخصیت یک جن و نماد پلیدی است که در اکثر داستان ها حضوری پررنگ دارد، این مجموعه داستان چهارمین کتاب «نعمت مرادی» بوده که قبل از این، سه مجموعه شعر به قلم وی منتشر و به بازار کتاب عرضه شده است.

این مجموعه داستان هم اکنون در پیشخوان کتاب فروشی ها قرار دارد و در نمایشگاه کتاب ازسوی غرفه نشر «هشت» عرضه می شود.

دو مجموعه شعر دیگر از این شاعر و نویسنده به نام های «زن» از نشر «شانی» و «دختران سپیدار» ازنشر «هشت» در انتظار مجوز هستند و ممکن است به نمایشگاه کتاب برسند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.