امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۲/۱۲ تعداد بازدید: ۵۹۴
print

کتاب «تکاپوی اندیشه» در لرستان منتشر شد

کتاب «تکاپوی اندیشه»در ۱۲۰ صفحه با سرفصل‌های تاریخچه، نظریه و فلسفه های جود ذهنی و دلایل اثبات آن، پاسخ به اشکالات وارده برآن، حیثیت معرفت شناختی وجود ذهنی و نظریه رقیب آن است.



 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان،محمود خرم‌آبادی، کارشناس آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، نویسنده و استاد دانشگاه لرستان، گفت: تا کنون دوکتاب به چاپ رساند‌ام که با توجه به این‌که در رشته فلسفه تحصیل کرده‌ام کتب من بر این پایه هستند.
وی افزود: کتاب اول من «فلسفه وجود ذهنی در فلسفه اسلامی از دیدگاه ملاصدرا» است که در نیمه اول سال‌جاری  توسط انتشارات آیین احمد قم در  تیراژهزار نسخه به چاپ رسید.
این نویسنده لرستانی عنوان کرد: این کتاب در ۱۲۰ صفحه  با سرفصل‌های تاریخچه مسئله وجود ذهنی، نظریه وجود ذهنی و فلسفه‌های آن، دلایل اثبات وجود ذهنی و اشکالات وارده بر نظریه  وجود ذهنی، پاسخ به اشکالات وارده برنظریه وجود ذهنی، حیثیت معرفت شناختی وجود ذهنی و نظریه رقیب آن است.

خرم‌آبادی در رابطه با کتاب تکاپوی اندیشه، گفت: این کتاب مجموعه مقالاتی است که در راستای تبیین اندیشه‌های اسلامی در چهار فصل تهیه شده است.
وی با بیان این‌که این کتاب توسط انتشارات غدیر قم به چاپ رسیده است،افزود: این کتاب پاییز سال‌جاری در ۱۹۲ صفحه در هزار جلد به چاپ رسید.
این نویسنده و استاد دانشگاه‌های لرستان با اشاره به این‌که تمام مقالات این کتاب متعلق به خود من است که در سال‌های گذشته در رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها منتشر شده است، بیان کرد:فصل اول این کتاب مقالات جنگ نرم و عرفان‌های کاذب، فصل دوم آن مقالات فرهنگی و دینی، فصل سوم مقالات اجتماعی در حوزه اجتماعی و فصل چهارم آن  مقالات سیاسی، مدیریتی است.
وی بیان کرد: هدف من در چاپ این کتاب  این بود که مقالات مختلف در حوزه‌های مختلف خود را در یک منبع متمرکز کرده و در راستای آگاهی‌بخشی به جامعه و تبیین اندیشه اسلامی ارائه دهم.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.