امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۶/۲/۲۱ تعداد بازدید: ۸۹۷
print

کتاب «قدر و بدر»

کتاب «قدر و بدر» که تحلیل عرفانی ـ قرآنی از شب قدر و تألیف مهرداد ویسکرمی، از پژوهشگران قرآنی استان لرستان است از سوی انتشارات ستارگان منتشر شده است.
این کتاب طبق آیات و روایات شب قدر، شب نزول قرآن است و به‌خاطر اهمیت بالای این شب مؤلف سعی کرده تحلیلی در رابطه با شب قدر و نسبت آن با امام زمان(عج)، نزول ملائکه و تمام حوادث وارد شده در روایات در رابطه با شب قدر داشته باشد.
تلاش نویسنده کتاب این بوده که یک جمع‌بندی خوب و جامع نسبت به حوادث شب قدر داشته باشد، لذا نتیجه‌ای که در این کتاب گرفته می‌شود، این است که شب قدر حول نزول قرآن می‌چرخد، این قرآن بر قلب امام زمان(عج) نازل می‌شود و ملائکه مامور حفاظت از همین امر هستند و ملائکه و روح هم بر حضرت ولی‌عصر(عج) نازل می‌شوند، و در این‌جا نقش مردم این است که هر کسی درحدی که آمادگی دارد می‌تواند به حقیقت قرآن به‌واسطه دست باکفایت و بابرکت امام زمان(عج) دست پیدا کند.
یادآور می‌شود؛ علاقه مندان می‌توانند این کتاب را از انتشارات و کتابفروشی «ستارگان آسمان» واقع در خرم‌آباد، خیابان علوی، نرسیده به میدان شقایق، روبه‌روی کوچه دانش، طبقه همکف دانشگاه امام حسین(ع) تهیه کنند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:
© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.