امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۴/۲۱ تعداد بازدید: ۱۲۸
print

میدان یا بلواری در شهر خرم‌آباد به نام شهدای قرآنی نام‌گذاری شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان خواستار نامگذاری میدان یا بلواری در شهر خرم‌آباد به نام شهدای قرآنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراد روشنی عصر یکشنبه در سومین جلسه ستاد برگزاری یادواره شهدای قرآنی در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان اظهار داشت: یادواره  ۷۵ شهید قرآنی شامل شهدای قاری، حافظ و مربی قرآن مردادماه امسال در لرستان برگزار می شود.

وی گفت: اولین استانی هستیم که برگزاری این یادواره را پیگیری و رصد می کنیم و امیدواریم این امر الگوی خوبی برای دیگر استانهای کشور باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با اشاره به بیانات و تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب در زمینه تربیت حافظان و قاریان قرآن ابراز امیدواری کرد که اثر و برکت این یادواره افزایش تعداد قاریان و حافظان قرآن در سراسر استان باشد.

وی گفت: اثربخشی این یادواره در سطح جامعه از هر حیث به برکت قرآن و شهدا خودش را به صورت ملموس نشان خواهد داد.

روشنی با بیان اینکه امسال اولین سالی بود که تابلوی شهدای قرآنی پیشانی محافل انس با قرآن بود ادامه داد: توقع داریم دستگاههای فرهنگی استان همچنان پای کار برگزاری یادواره های شهدا باشند و بنیاد شهید نیز با تمام توان با آنها همکاری می کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با تاکید بر لزوم معرفی روشهای تربیتی مادران شهدا به جامعه گفت: این وظیفه همه ماست که مادران شهدا را به مردم معرفی کنیم.

روشنی همچنین با اشاره به پیشنهادهایی برای برگزاری یادواره شهدای قرآنی افزود: باید از مربیان و فعالان قرآنی استان برای حضور در یادواره دعوت شود.

وی با تاکید بر اینکه باید قرآن پژوهی و شهید پژوهی را در کنار هم دنبال کنیم یادآور شد: مزین شدن میدان یا بلواری در سطح شهر به نام شهدای قرآنی از دیگر پیشنهادات است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با تاکید بر لزوم فراخوان فعالان فضای مجازی برای فعالیت در زمینه معرفی شهدای قرآنی عنوان کرد: برای حضور در این یادواره از حجت الاسلام شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و معاون رئیس جمهور دعوت به عمل خواهد آمد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.