امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۱ تعداد بازدید: ۳۵۹
print

۸ فیلم در قالب هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان در تهران اکران شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هشت فیلم در قالب هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان در تهران اکران شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمیدرضا حنان در همایش فرمانداران با اشاره به اینکه هفته فرهنگی اقتصادی استان با موفقیت انجام شده و به پایان رسیده است، اظهار داشت: همایش فرهنگی هنری استان لرستان همایشی بی بدیل در نوع خود بوده است.

وی به حضور هزار نفر شخصیت برجسته در همایش فرهنگی هنری لرستان اشاره کرد و گفت: در بخش ارائه آثار هنری ۵۰ اثر در نگارخانه بوستان گفتگو به نمایش گذاشته شد که با این کار توان هنری هنرمندان در آثارشان بار دیگر به نمایش گذاشته شد که مورد استقبال فراوان مردم واقع شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اضافه کرد: بعضی از آثار ارائه شده در  نمایشگاه آثار هنری به نوعی منحصر به فرد بودند.

حجت الاسلام حنان با بیان اینکه در بخش فیلم و سینما هشت فیلم اکران شد، افزود: تمام فیلم های برجسته ایی که در طول چند سال اخیر ساخته شده است با حضور هنرمندان و کسانی که در عرصه سینمایی صاحب نظر بودند اکران شد.

وی با بیان اینکه در غرفه کتاب حدود ۲۰۰ عنوان کتاب به نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: تمامی این کتاب هادر رابطه با مسائل استان لرستان بوده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه غرفه مطبوعات درخشندگی خوبی داشته و ساماندهی خبرنگاران عالی بوده است، بیان داشت: حدود ۵۰ خبرنگار در غرفه مطبوعات این نمایشگاه مستقر بودند و این در حالی است که ۱۰۰ خبر در رابطه با این رویداد در طول یک هفته منتشر شده است.

حنان بیان داشت: نشست تخصصی کتاب، نشست تخصصی رسانه و نشست تخصصی هنر طی این مدت در تهران بر گزار شده است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان حدود یک میلیارد تومان اجاره برج میلاد را برای برگزاری هفته فرهنگی داده است، افزود: همه هزینه ما برای برگزاری هفته فرهنگی کمتر از کل اجاره بهای استان کرمان بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: ما با آمار منطقی آمادگی پاسخ گویی به هرگونه تخریب و انتقاد را داریم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.