امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۹ تعداد بازدید: ۴۶۳
print

بروجردی عربستان از گروههای تروریستی علیه ایران حمایت می کند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه «العهد» لبنان اعلام کرد که آل سعود از گروه های تروریستی علیه ایران حمایت به عمل می آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه العهد، «علاء الدین بروجردی» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت که آل سعود از تمام ظرفیت های موجود در منطقه و جهان علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند و در همین راستا از گروه های تروریستی برای هدف قرار دادن مردم ایران حمایت به عمل می آورد.

بروجردی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری «العهد» لبنان در پاسخ به سوالی پیرامون دستگیری گروه های تروریستی مورد حمایت دستگاه های اطلاعاتی عربستان در ایران افزود: گروه های تروریستی که اخیرا دستگیر شدند اطلاعات باارزشی را پیرامون نقش عربستان در حمایت از این گروه ها در اختیار مقامات امنیتی کشور گذاشته اند.

وی در خصوص مرحله جدید همکاری بین ایران و روسیه پیرامون مبارزه با تروریسم نیز گفت: اتاق عملیات مشترک بین ایران، روسیه، سوریه و عراق در بغداد و دمشق فعال است اما هنگامی که نیاز به اتخاذ اقدامات جدی تر برای مبارزه با تروریست ها احساس کنیم برخی تسهیلات همچون سوختگیری جنگنده های روسی در پایگاه هوایی نوژه همدان را اتخاذ می کنیم.

بروجردی در عین حال به پایگاه العهد لبنان اعلام کرد که این تصمیم ایران بر اساس منافع و امنیت ملی و در راستای حمایت از جبهه مقاومت که امروز مشغول مبارزه با تروریسم است صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پیرامون عملیات نظامی ارتش سوریه در حلب نیز تصریح کرد: امروز پس از گذشت ۵ سال از پایداری در مقابل سیاست های آمریکا در سوریه شاهد افزایش قدرت جبهه مقاومت و اضمحلال داعش و تروریست ها در عراق و سوریه هستیم و قدرت دولت سوریه و هم پیمانان آن نسبت به تروریست ها و حامیان آنها برتری دارد.

بروجردی در خصوص ائتلاف احتمالی ایران، روسیه و ترکیه نیز پیش بینی کرد که این ائتلاف تاثیراتی را در بلندمدت به همراه داشته باشد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.