امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۱۵ تعداد بازدید: ۳۸۷
print

قدردانی نوری المالکی از کمکهای ایران به عراق درمبارزه با تروریسم

رهبر ائتلاف دولت قانون عراق در دیدار با حسن دانایی فر در بغداد از حمایت های ایران از عراق در زمینه مبارزه با تروریسم تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سومریه، «نوری المالکی» رهبر ائتلاف دولت قانون و نخست وزیر سابق عراق روز یکشنبه در دیدار با «حسن دانایی فر» سفیر ایران در بغداد بر عزم نیروهای امنیتی و گروه های مردمی عراق برای پایان دادن به حضور داعش در موصل تاکید کرد.

در همین حال سفیر ایران در بغداد نیز بر تمایل کشورمان برای تقویت همکاری با عراق در زمینه مبارزه با گروه تروریستی داعش تاکید نمود.

نوری المالکی در بیانیه ای که در حاشیه دیدار با سفیر ایران در بغداد صادر شده است، گفت: نیروهای امنیتی و گروه های مردمی و پیشمرگه بر پایان دادن به حضور داعش در موصل و یکسره کردن پرونده آنها مصمم هستند بویژه اینکه پیش از این نیز پیروزی هایی در الانبار و الخالدیه بدست آمده است.

وی همچنین از حمایت هایی که جمهوری اسلامی ایران از عراق در زمینه مبارزه با تروریسم به عمل آورده است قدردانی و تشکر کرد.

از سوی دیگر حسن دانایی فر سفیر ایران در بغداد نیز ضمن تبریک به مناسبت آزادی شهر الخالدیه بر تمایل ایران برای تقویت روابط دوستی و همکاری با عراق در تمام زمینه ها از جمله در زمینه امنیتی و مبارزه با گروه تروریستی داعش تاکید کرد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.