امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۲ تعداد بازدید: ۳۶۳
print

خواهان تعامل با یک دولت در مرزهای سوریه هستیم نه عده ای گروه مسلح

نخست وزیر عراق با اعلام اینکه داعش تهدیدی برای تمام کشورهاست، پیروزی نهایی بر این گروه تروریستی را نزدیک دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شکبه سومریه، «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق با بیان اینکه گروه تروریستی داعش خطری تهدیدکننده تمام کشورهای جهان است، تاکید کرد که عراق با عملیات آزادسازی شهر موصل به تحقق پیروزی نهایی نزدیک می شود.

حیدر العبادی در دیدار با یک هیات رسانه ای کویتی افزود: عراق با چالش های متعدد و حملات گروه های تروریستی مواجه است که به قتل و ارعاب و تهدید شهروندان تفاخر می کنند و ما با آزاد کردن اراضی خود بر آنها پیروز می شویم.

وی افزود: داعش خطری است که تمام کشورهای جهان را تهدید می کند بنابراین کمک به عراق از سوی جامعه بین المللی به نفع همه است.

نخست وزیر عراق تصریح کرد: ما با عملیات آزادسازی موصل به پیروزی نهایی نزدیک می شویم و در خصوص تامین امنیت مرزهای سوریه می خواهیم با یک دولت تعامل داشته باشیم نه عده ای گروه های مسلح.

وی همچنین اظهار داشت که طائفه گرایی نوعی جهل است و یک تفکر افراطی در میان هست که می خواهد با نام دین دیگران را از میان بردارد و شهروندان را مورد کشتار قرار دهد در حالی که دین از آنها مبراست.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.