امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۸ تعداد بازدید: ۳۴۱
print

رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر حرکت در مسیر ولایت فقیه بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت با تبریک هفته دولت و تقدیر از زحمات دولتمردان گفت: چشم انداز اقدام و عمل برای دولت تحقق هفت اولویت و سرفصل مهم تعیین شده رهبری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام محمد جواد گراوند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، این دو شهید انقلاب را الگوهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران معرفی کرد و گفت: هر چه از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد شاهد درخشش بیشتر نام و خدمات ارزنده
شهیدان رجایی و باهنر هستیم و برای همیشه در خاطره ملت ایران الگوی کارآمد یک دولت موفق هستند.

وی با بیان اینکه شاخص‌های رفتاری و اخلاقی این دو شهید بزرگوار در ابعاد مختلفی قابل بررسی است افزود: این دو شهید خداوند را ناظر بر تمام اعمال و رفتارشان و خود را در محضر پروردگار می دیدند و واقعا معتقد بودند که کار باید برای رضای خداوند باشد و همین ایمان راسخ به خداوند و اخلاص در عمل به آنها آبرو بخشید و سبب شد خداوند محبت و نام نیک آنها را در دلهای مردم قرار دهد.

حجت‌الاسلام گراوند همه آحاد جامعه بویژه دولتمردان را نیازمند توجه به الگوی رفتاری آنان دانست و بیان داشت: اگرچه به ظاهر این دو شهید دارای بالاترین مسئولیت دولتی بودند وحقیقتا مسئولیت را طعمه خود نمی دانستند بلکه مقصد آنها عمل به تکلیف و وظیفه ى الهى بود؛ براى خدا حرکت می کردند و با دارا بودن چنین انگیزه ای دچار ترس، شک، یاس و غرور نمی شدند و استوار و خستگی ناپذیر در راستای عمل به تکلیف و مدیریت جامعه بر اساس منویات دین حرکت می کردند.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت  توکل و تلاش را از دیگر ویژگی‌های این دو شهید برشمرد و اظهار داشت: حضور در بین مردم، ارتباط عاطفی با تمام اقشار جامعه و ارائه خدمت بی منت از دیگر سجایای برجسته این شهیدان بود که محبت را با خدمت آمیخته بودند و خود را خادم ملت می دیدند.

وی با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر دلبسته به نظام، انقلاب و ولایت بودند، تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر عمیقا به انقلاب اسلامی و اهداف آن وفادار بودند و تبعیت از رهبری و ولایت را بر خود فرض می دانستند تا جایی که شهید رجایی بهصراحت خود را مقلد حضرت امام(ره) می دانست و همین عامل بغض عمیق دشمن و اقدام منافقین برای ترورشخصیتی و  فیزیکی آنها شد.

حجت‌الاسلام گراوند با ابراز تاسف از پدیده فیش های نجومی با بیان این که ایمان، اخلاص، ساده زیستی، دوری از اشرافی گری و دلبستگی آنها به‌ نظام و ولایت برای ما الگو و درس است، خاطرنشان کرد: همه کارگزاران و دولتمردان باید این شهیدان را الگوی خدمتگزاری صادقانه و بی تکلف برای خود قرار داده و موجبات دلسردی وناامیدی مردم را فراهم نکنند.

وی ادامه داد:  فاجعه هشتم شهریور سال ۶۰ برای همیشه در تاریخ و اذهان ملت  ما ماندگار شده و این اقدام ننگین منافقین اگر چه بهترین فرزندان ملت را قربانی کرد اما اهداف منافقانه،ضدانسانی و همسوئی و اقدام هماهنگ منافقین با دشمنان نظام اسلامی را برای ملت ایران آشکار کرد و برگی دیگر از ایستادگی و مقاومت ملت را به جهانیان نشان داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهدشت یکی دیگر از رموز ماندگاری شهید رجایی و باهنر را حرکت در مسیر ولایت فقیه و تبعیت از امام خود دانست وافزود: اگر امروز با افتخار نام این عزیزان را می‌بریم و دولت ها به اینکه ادامه‌دهنده راه این شهیدان هستند افتخار می‌کنند، نتیجه اخلاص، تقوا و ولایت‌پذیری شهیدان رجایی و باهنر است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.