امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۳/۲۳ تعداد بازدید: ۲۵۲
print

حمایت از صنعت گران و تولیدکنندگان تحقق اقتصاد مقاومتی است

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حمایت از صنعت گران و تولید کنندگان داخلی به معنی تحقق واقعی اقتصاد مقاومتی است تأکید کرد: مدیران باید در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی کوشا باشند.

 محمدرضا نعمت زاده شامگاه یکشنبه در حاشیه  بازدید از شرکت آذرمینای جام در شهرستان تربت جام و شرکت شیشه فلوت کاویان در شهرستان فریمان با تأکید بر  لزوم حمایت از صنعت گران و تولید کنندگان بخش خصوصی اظهار کرد: مدیران داخلی  باید با رفع موانع فعالیت واحدهای تولیدی، در چارچوب قانون زمینه حرکت در مسیر توسعه را بیش از گذشته فراهم کنند.

وی با بیان اینکه حمایت از بخش خصوصی از جمله سیاست های وزارت خانه  صنعت و معدن است، عنوان کرد :در این راستا دولت تاکنون مصوبات گوناگونی ارائه داده است.

نعمت‌زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نام گذاری سال به نام   «اقتصاد مقاومتی» بیان کرد: کاری که در این پروژه ها در حال انجام است عین اقتصادمقاومتی است چرا که با توان داخلی و با به کارگیری نیروی بومی اقدام به فناوری، توسعه، اشتغالزایی و صادرات شده است.

ویتأکید کرد: اولویت دولت حمایت و پشتیبانی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در مناطق مرزی کشور است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تکمیل پروژه شرکت آذر مینای جام  افزود:این کارخانه پس از بهره برداری امکان تولید ۲۰۰ هزار تن انواع شیشه بدون موج را دارد، گفت:این امربه تامین شیشه مورد نیاز شرق کشور کمک قابل توجهی می کند.

نعمت‌زاده در حاشیه بازدید با بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۷۵ میلیارد تومان، در حوزه شیشه فعال است، افزود: تا کنون ۶۲درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با تکمیل این پروژه برای ۵۱۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

گفتنی است؛ این واحد در حال ساخت در حوزه شیشه فعال بوده و تا کنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که اعتبار مورد نیاز برای احداث این پروژه ۴۵۰ میلیارد تومان پیش بینی شده که تاکنون ۲۶۰ میلیارد تومان آن از طریق بخش خصوصی هزینه شده است

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.