امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۲/۲۷ تعداد بازدید: ۳۲۷
print

 استفاده کامل از ظرفیتهای اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برای برگزاری اعیاد شعباینه

معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از استفاده کامل از ظرفیتهای این ادراه کل برای برگزاری اعیاد شعبانیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام غلامی، معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی
لرستان ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه گفت: ماه شعبان فرصت معنوی مناسب و ارزشمندی برای راز و نیاز با خالق هستی و نزدیکی هرچه بهتر و بیشتر به معبود و کسب برکات الهی است.

وی افزود: ماه شعبان یکی از بهترین و پر فضیلت ترین ماه های قمری خداوند است، چرا که در این ماه اولاً شخصیت های برزگ و ارزشمند که اختران تابناک امامت و ولایت به حساب می آیند دیده به جهان گشوده اند،ولادت با سعادت سومین امام شیعیان حضرت امام حسین(ع)،
ولادت با سعادت سید الساجدین حضرت زین العابدین(ع) و ولادت با شکوه حضرت مهدی(عج) از مناسبت های ویژه ی این ماه است، و نیز ولادت با سعادت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت علی اکبر(ع) از دیگر مناسبت های این ماه است.

وی تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با استفاده کامل از ظرفیتهای گسترده و تأثیر گذار خود در جهت هرچه بهتر برگزار شدن مناسبتهای مذهبی به‌ویژه اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان به وظیفه ذاتی خود که هدایت و ساماندهی به مناسبات دینی و مذهبی است عمل خواهد کرد.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: این ادراه کل اعزام  روحانیون و مبلغین،استفاده از ظرفیتهای گسترده هیئات مذهبی،مداحان،جامعه قرانی و اقشار تأثیرگزار فرهنگی در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این اعیاد را در دستور کار خود قرار داده است.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.