امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۴/۱۲ تعداد بازدید: ۳۹۶
print

برگزاری مراسم شبهای قدر در ۱۲۰۰ مسجد لرستان

معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری مراسم احیای شبهای قدر در ۱۲۰۰ مسجد این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام غلامی، معاون فرهنگی  پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر،گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته باحضور روحانیون،مداحان و سخنرانان برجسته مراسم احیای شب‌های قدر در ۱۲۰۰مسجد  این استان  برگزار شد.

  وی افزود:قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی،قرائت قرآن و عزاداری از جمله  برنامه های شب های قدر درمساجد و حسینیه های استان لرستان بود.

با بیان این که شب قدر به‌عنوان یکی از شب های سرنوشت ساز انسان ها، اهمیت و جایگاه خاصی در دین مبین اسلام دارد، گفت: این شب ها فرصتی مناسب جهت تعالی روح بشر و زمان استغفار و بازگشت به سوی باری تعالی  است.

 وی از آحاد مردم لرستان به خاطر حضور باشکوه در مراسم شبهای قدر تقدیر کرد و یادآور شد: برای برگزاری مراسم های امسال ائمه جمعه و جماعات، هیئت امنای مساجد، مبلغین و مبلغات اعزامی، فعالان فرهنگی دستگاههای اداری مرتبط و... همکاری خوبی داشتند که جای تشکر دارد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.