امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۴/۲۲ تعداد بازدید: ۲۳۵
print

برگزاری ۱۰ کارگاه عفاف و حجاب در لرستان

معاون فرهنگی،آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری ۱۰ کارگاه عفاف و حجاب در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام غلامی،معاون فرهنگی،آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر،گفت:کوشش برای تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه موجب ارتقاء فرهنگ عمومی و تحکیم بنیان خانواده خواهد شد.

وی افزود: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاثیر بسزایی در تحکیم بنیان خانواده و ایجاد امنیت و سلامت جامعه دارد، لذا کوشش برای تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه موجب ارتقاء فرهنگ عمومی و تحکیم بنیان خانواده خواهد شدکه این مهم در تمامی برنامه های این اداره کل دیده شده است.

وی اظهار داشت: برنامه های در نظر گرفته شده به ماسبت روز ملی عفاف و حجاب شامل: مبانی حجاب در قرآن و معارف اهل بیت(س)، عفاف و حجاب و تاثیرآن در تحکیم بنیان خانواده شامل همسرداری و فرزند پروری، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در جامعه، محیط کار و مهمانی، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی شامل ترویج مد و البسه اسلامی، ایرانی، زیبایی های عفاف و حجاب، اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: این کارگاه ها با هدف آشنایی با شیوه‌های نوین نهادینه‌کردن حجاب در مخاطبان و بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در فرهنگ حجاب و عفاف در همه شهرستانهای این استان برگزار خواهد شد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.