امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۸ تعداد بازدید: ۲۵۷
print

برگزاری ۴۰ گفتمان دینی ویژه دانشگاه‌های لرستان درسال 94

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری ۴۰ گفتمان دینی در دانشگاههای این استان درسال 94خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان  با اعلام این خبر،گفت: در راستای تحقق بخشیدن به منویات رهبری و پی گیری شعار سال اتاق فکری برای عملی کردن شعار سال در سازمان تبلیغات اسلامی لرستان ایجاد شده است.

وی افزود: سال گذشته در راستای تحقق شعار سال سازمان تبلیغات اسلامی لرستان جزء چهار استان برتر کشور شناخته شد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان به اعزام بیش از چهار هزار و ۳۰۰ روحانی مبلغ در لرستان طی سال جاری اشاره کرد و گفت: در محرم امسال تعداد هزار و ۳۰۶ روحانی مبلغ لرستانی به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

حجت‌الاسلام غلامی با اشاره به اینکه حدود ۸۷۰ مبلغ مرد لرستانی در سامانه سجام ثبت نام کرده اند اضافه کرد: در حوزه بانوان نیز ۷۶۰ نفر مبلغه حوزوی و سنتی در سامانه سجام ثبت نام کرده اند.

وی به اجرای بیش از هزار و ۵۰۰ گفتمان دینی حوزوی، دانشگاهی، دانش آموزی و مساجد در سال ۹۴ لرستان اشاره کرد و گفت: در تمامی دانشگاه های استان  لرستان گفتمان های دینی برگزار شد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه تمام کانون های فرهنگی و تبلیغی در استان فعال شده اند ادامه داد: در حوزه مساجد نیز ۶۴۰ مسجد فعال در استان وجود دارد.

حجت‌الاسلام غلامی به فعالیت های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان اشاره کرد و افزود: امسال و در ایام دهه فجر ۱۵ محفل انس با قرآن در بخش های مختلف استان برگزار خواهد شد.

وی به وجود پنج دبیرستان صدرا با جذب ۲۰۰ دانش آموز در لرستان اشاره کرد و بیان داشت: مدارس صدرای شهرستان های کوهدشت و نورآباد در ایام دهه فجر سال ۹۵ افتتاح می‌شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.