امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۹/۲ تعداد بازدید: ۳۹۷
print

برگزاری 11 دوره تربیت نیروی متخصص آموزش قرآن کریم در لرستان

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری 11 دوره تربیت نیروی متخصص آموزش قرآن کریم دراین استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اعلام این خبر،گفت:هشت دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی ویژه برادران و سه دوره تربیت ممتحن مفاهیم، حفظ و تجوید با حضور اساتید برجسته کشوری دکتر قادر پریز، داوود تک فلاح، محمد رمضانی فرد، محمد جعفر حسنی و امیر حسین عامی مطلق در شهرستانهای  خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، ازنا، دلفان، سلسله و کوهدشت برگزار شد.

وی افزود: این دوره ها به همت کارشناسان قرآنی شهرستان‌ها با شرکت قاریان مطرح هر شهرستان، معلمان و طلاب حوزه علمیه برگزار شد.  

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان هدف از برگزاری این دوره ها را شناسایی نیروهای مستعد و تربیت آنان جهت تدریس در دوره‌های آموزش قرائت قرآن کریم و روشمند و هماهنگ کردن آموزش روخوانی و روان خوانی و نیز تعمیم روشهای بدیع و انتقال مهارتهای تدریس یکپارچه و نظام یافته قرائت قرآن در سطح کشور مخصوصاً در حوزه برادران بوده است.
حجت‌الاسلام مهدوی تصریح کرد: اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در نظر دارد دوره های تخصصی تربیت مدرس و ممتحن را با حضور منتخبین این دوره ها برگزار کند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.