امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۹/۳ تعداد بازدید: ۱۳۶۵
print

دانش آموزان مدارس صدرا از کیان نظام و انقلاب دفاع می‌کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ما در مدارس صدرا کسانی را می‌خواهیم تربیت کنیم که بتوانند در مباحث شرکت و از کیان نظام و انقلاب دفاع کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی  لرستان، حجت‌الاسلام مهدوی‌،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان در گردهمایی دانش‌آموزان دبیرستان‌های صدرای استان لرستان که با موضوع مشاوره تحصیلی کنکور سراسری سال ۹۶ در خرم‌آباد برگزار شد با اشاره به تغییر الگوهای آموزشی در دنیا، گفت: دیگر نمی‌توان به سبک و سیاق گذشته و روش‌های سنتی به پیشرفت لازم رسید.
وی افزود: هدف از برگزاری این گردهمایی آشنایی دانش‌آموزان با آخرین آموزه‌ها و مُتدهای علمی است. 

مهدوی‌ با تاکید بر این‌که با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و امکان دسترسی سریع به منابع دیگر ضعفی در منابع نداریم البته باید مواظب باشیم که امکانات ما را تنبل نکند. 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به نیاز امروز جامعه به رشته‌های علوم انسانی به‌ویژه علوم قرآنی و معارف، ادامه داد: امروز بازار سئوال و شبهه‌های دینی گرم است لذا ما کسانی را می‌خواهیم تربیت کنیم که بتوانند دراین گونه مباحث شرکت کرده و از کیان نظام و انقلاب دفاع کنند.
وی اظهارداشت: در استان لرستان پنج مدرسه صدرا فعالیت می‌کند که از این تعداد ساختمان‌های مدارس صدرا در شهرستان‌های کوهدشت و نورآباد در سال‌تحصیلی جدید به بهره‌برداری رسیده‌اند.
مهدوی بیان کرد: این مدارس در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، نورآباد، پل‌دختر و کوهدشت فعال هستند که از این تعداد یک مدرسه در بروجرد دخترانه و بقیه پسرانه هستند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.