امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۸/۱۶ تعداد بازدید: ۴۳۶
print

پیش‌بینی حضور ۳۰ هزار لرستانی در راهپیمایی اربعین حسینی(ع)

مدیرکل حج و زیارت لرستان از پیش بینی حضور ۳۰ هزار نفر از مردم این استان در راهپیمایی اربعین حسینی(ع) خبر داد.

محمد خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه تا به حال بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ لرستانی برای سفر به نجف و کربلا در سامانه سماح نام نویسی کرده اند، اظهار داشت: از این تعداد برای بیش از ۱۴ هزار نفر ویزا آماده شده و تحویل آنها داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه بعضی افراد باید خودشان به دفاتر زیارتی که مدارک را تحویل داده اند مراجعه کنند، گفت: این افراد با مراجعه به دفاتر زیارتی می توانند ویزای خود را دریافت کنند.

مدیرکل حج و زیارت لرستان بیان داشت: از مردم استان درخواست داریم که دریافت ویزای خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و در اسرع وقت به دفاتر زیارتی مراجعه کرده و مدارک خود را تحویل بگیرند.

خسروی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه افرادی که ویزا ندارند نمی توانند از کشور خارج شوند، گفت: در صورتی که فردی بدون ویزا از کشور خارج شود به عنوان مجرم تلقی خواهد شد.

وی بیان داشت: برای افرادی که بدون ویزا از کشور خارج می شوند هیچگونه خدمات حمایتی کنسولی انجام نمی شود.

مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: پیش بینی می کنیم بیش از ۳۰ هزار نفر از زائران استان لرستان در همایش عظیم اربعین حسینی (ع) شرکت کنند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.