امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۲۷ تعداد بازدید: ۴۸۴
print

۲۰ مدرسه توسط بنیاد برکت در لرستان احداث شد

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان لرستان از ساخت ۲۰ مدرسه توسط بنیاد برکت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدعلی رضوی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بنیاد برکت ۲۰ پروژه مدرسه سازی با ۸۲ کلاس درس را در لرستان اجرا کرده است٬ اظهار داشت: در حال حاضر نیز بنیاد برکت ۱۰ پروژه مدرسه سازی با ۵۰ کلاس درس را در استان در دست اجرا دارد.

وی تصریح کرد: این پروژه ها با اعتبار ۸۲ میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال در دست احداث هستند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان لرستان با بیان اینکه بنیاد برکت در اول مهرماه امسال سه پروژه مدرسه سازی را افتتاح می کن٬ افزود: یک مدرسه در بروجرد با ۱۸ کلاس درس و با اعتبار هشت میلیارد ریال مهر ماه توسط بنیاد برکت افتتاح می شود.

رضوی با اشاره به اینکه یک مدرسه شش کلاسه کودکان استثنایی در دورود با اعتبار چهار میلیارد ریال از دیگر پروژه های بنیاد برکت است که امسال افتتاح می شود گفت: یک مدرسه سه کلاسه در شهرستان بروجرد با اعتبار یک میلیارد ریال نیز مهرماه افتتاح می شود.

وی ادامه داد: بنیاد برکت دو باب مسجد در روستاهای شهرستان دورود با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در زیربنای ۲۰۰ مترمربع احداث کرده است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.