امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۷/۷ تعداد بازدید: ۸۷۴
print

عزت جامعه در حفظ وحدت است

وزیر اطلاعات با بیان اینکه قوام، عزت و سربلندی جامعه در حفظ وحدت، گفت: نشانه ولایتمداری در این است که افراد در هر شرایطی به فرمایشات رهبری عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید محمود علوی عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان با اشاره به جایگاه بسیار مهم ولی فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: نشانه ولایتمداری در این است که افراد در هر شرایطی به فرمایشات رهبری عمل کنند.

وی با تاکید بر ضرورت تبعیت از فرامین رهبری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) بر جلوگیری از دو قطبی شدن جامعه تاکید داشته اند که این مهم به منظور حفظ وحدت جامعه و نوع واکنش به مصلحت اندیشی ولی فقیه، یک امتحان الهی است.

وزیر اطلاعات بیان کرد: مادامی که قدردان ولایت فقیه باشیم، دشمن نمی تواند به کشور آسیب برساند.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه نزاع جامعه را زمین گیر می کند و موجب شکستن ابهت می شود، ادامه داد: امروز محور وحدت امت اسلامی رهبری است.

وزیر اطلاعات گفت: به تعبیر رهبری معظم امنیت بی بدیل کشور نتیجه وحدت، همدلی و هم افزایی دستگاههای اطلاعاتی، نظامی، انتظامی، بسیج، دستگاه قضایی و دستگاههای سیاسی کشور است.

حجت الاسلام علوی افزود: باید پاسخ عداوت برخی افراد با رفتارهای دوستانه داده شده و جامعه، به ویژه مسئولان روابط محبت آمیز با یکدیگر داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به آیات و احادیث مختلف در رابطه با ضرورت رفتار محبت آمیز و خدمت به مردم گفت: در شرایط کنونی، ارزش مسئولیت به گره گشایی از کار مردم است بنابراین مدیران باید زمینه را برای تقویت نظام و امیدواری مردم فراهم کنند.

حجت الاسلام علوی بیان کرد: حرکت و خدمت باید در چارچوب اسلام باشد و از تعرض به حقوق مردم از جمله مال، آبرو و ناموس جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه کشور جمهوری اسلامی با مدیریت جهادی، بسیجی و حزب اللهی پیش رفته، ادامه داد: مدیریت حساب شده، بی ادعا و فداکارانه کشور را می سازد.

حجت الاسلام علوی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس نیز گفت: این دوران، یادآور امام (ره)، شهدا و حماسه آفرینان سلحشور جنگ تحمیلی است.

وی افزود: دفاع مقدس ریشه در عقل، عشق و ایمان حماسه آفرینان دارد.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: قوم لر نیز در دفاع مقدس حماسه ها آفریده و جانفشانی های فراوان در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اند.

حجت الاسلام علوی همچنین امنیت حاکم بر استان لرستان را در حد مناسب و مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: این مهم به دلیل همدلی میان مسئولان استان ایجاد شده است.

وی همچنین افزود: امروز امور استان رو به راه است و نبض کار در لرستان به خوبی می تپد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.