امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۴/۱۴ تعداد بازدید: ۳۳۱
print

حقوق بشر آمریکایی توحشی مدرن است

معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان حقوق بشر آمریکایی توحشی مدرن است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان،حجت‌الاسلام غلامی،معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبر نگار دفتر روابط عمومی گفت: حقوق بشر مبحثی جهانی است که در ظاهر و باطن مورد قبول همگان قرار اما همین موضوع از جمله اهرم‌های فشاری است که ایالات متحده آمریکا علیه دشمنان خود به‌ویژه جمهوری اسلامی ایران از آن استفاده می‌کند.

وی افزود: جایگاه حقوق بشر در سیاست‌های ایالات متحده به مثابه نردبانی برای رسیدن به مقاصد آن کشور است که هر پله آن را حقوقی از ملت‌ها و دولت‌ها تشکیل می‌دهد که توسط آمریکا و در راه رسیدن به اهداف استعماری‌اش زیر پا گذاشته می‌شود.

وی اظهار داشت: آمریکا کشور ذیصلاحی نیست که بخواهد در حوزه حقوق بشر حرف بزند و کشورهایی مثل ایران را که خود قربانی نقض حقوق بشر در اثر اقدامات این کشور و همپیمانان آن هستند، متهم به نقض حقوق بشر کند.

وی تصریح کرد: برای اثبات اینکه ایالات متحده اهمیتی برای حقوق انسان‌ها قائل نیست نیازی به این نداریم که وقایع و جنگ‌های این کشور در قرن بیستم را کالبدشکافی کنیم زیرا این وقایع در تاریخ ثبت شده و افکار عمومی جهان در خصوص آن قضاوت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: اقدامات ضد انسانی و حقوق‌بشری واشنگتن  در حمایت از رژیم بعث عراق در هشت سال جنگ تحمیلی ضد کشورمان، حمله هواپیمای مسافر بری،حمایت از عربستان در حمله به یمن، حمایت از گروه‌های تکفیری ، تأمین بودجه و تربیت گروه‌های تروریستی،اشغال و جنگ در افغانستان، زندان مخوف گوانتانامو، اقدامات پنهانی آمریکا برای تغییر حکومت‌،نسل کشی های متعدد و اقدامات وحشیانیه و ضد حقوق بشری آمریکا در سراسرجهان نشانه ای جزء توحش و خوی حیوانی این کشور نسیت.

 

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.