امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۲/۱۳ تعداد بازدید: ۲۰۹
print

شهید مطهری معلم برجسته انقلاب و از افتخارات نظام اسلامی است

معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: شهید مطهری معلم برجسته انقلاب و از افتخارات نظام اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان،حجت‌الاسلام غلامی،معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان ضمن تبریک فرارسیدن هفته معلم گفت: در اهمیت مقام معلم همین بس که پروردگار متعال نخستین معلم انسانیت است، چرا که به قول قرآن کریم خداوند تمامی اسماء را به آدم آموخت: و علّم آدم الاسماء کلّها؛ و نیز کلام وحی تأکید دارد معلم و آموزنده شما خداست.

وی اظهار داشت: دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مطهری، الگوی استادان متعهد و آگاه به زمان،معلم برجسته انقلاب اسلامی  و از افتخارات نظام اسلامی است  که بنیانگذار جمهوری اسلامی، از وی به‌عنوان حاصل عمر خویش یاد کرد.

وی تصریح کرد: استاد مرتضی مطهری از زمره معلمان راستین انقلاب است که با نگاه ترکیبی به معارف بشری، تلاش های علمی و عملی خویش را مقدمه ای برای عبادت می دانست و در این راه به دینداری راه یافت و با شهادت، عبادت علمی و عملی خود را کامل ساخت.

وی تصریح کرد: اندیشه‌های متفکر شهید استاد مرتضی مطهری همواره به‌عنوان اسلام‌شناسی آگاه، عالمی زمان شناس، دانشمندی دردآشنا و فیلسوفی توانا مورد علاقه فرهیختگان و جوانان فکور بوده و می‌باشد. 

وی در پایان سخنان خود اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و قرآنی و تجلیل از مربیان کلاس های مختلف را ازبرنامه در دستور کار این ادراه کل اعلام کرد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.