امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۵/۱۲ تعداد بازدید: ۲۴۰
print

فعالیت ۵۳ پایگاه بوستان معرفت و هسته‌های فرهنگی جوان در لرستان

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان از فعالیت ۵۳ پایگاه اوقات فراغت در دو بخش بوستان معرفت و هسته‌های فرهنگی جوان در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن ایکنا از لرستان، در رابطه با برنامه‌های اوقات فراغت این اداره‌کل، گفت: دراستان لرستان ۵۳ پایگاه اوقات فراغت در دو بخش بوستان معرفت و هسته‌های فرهنگی جوان برپا شده است.
وی افزود: بوستان‌های معرفت ویژه نوجوانان است و هسته‌های فرهنگی جوان نیز ویژه جوانان برپا شده است که در این پایگاه‌های اوقات فراغت ۱۰ برنامه اجرا می‏‌شود.
حجت‌الاسلام غلامی با اشاره به این‌که سقف شرکت‌کنندگان در کلاس‌های این پایگاه‌ها آزاد است اما حداقل افراد شرکت کننده نباید کمتر از ۴۰ نفر باشد، ادامه داد: با توجه به این‌که هر شرکت‌کننده آزاد است در یک یا چند برنامه شرکت کنند لذا آمار صحیحی از تعداد شرکت‌کنندگان در این پایگاه‌های اوقات فراغت در دست نیست.
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: از ۱۵ تا ۳۰ شهریوراختتامیه برنامه‌های این پایگاه‌های اوقات فراغت در نظر گرفته شده است که با توجه به ارزیابی این پایگاه‌ها اردوهای زیارتی قم ـ جمکران برای پایگاه‌های برتر در نظر گرفته شده است.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.