امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۱۳ تعداد بازدید: ۳۰۷
print

اردوی هفت روزه دانش آموزان دبیرستان های پسرانه صدرای لرستان برگزار شد

مسئول دبیرستانهای صدرای لرستان از برگزاری اردوی هفت روزه دانش آموزان دبیرستان های پسرانه صدرای لرستان به مقصد مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،محمود خرم ابادی،مسئول دبیرستانهای صدرای لرستان با اعلام این خبر،گفت: ‌اگر بخواهیم مصداقی برای رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت آموزش و پرورش داشته باشیم، نزدیک‌ترین مصداق برای تقویت دینی دانش‌آموزان وجوانان مدارس صدرا هستند.

وی افزود: اردو یکی از قالب های تربیتی است که فرد با آزادی و اختیار بیشتر از کلاس درس، در شرایط خاص و با توجه به اهداف از قبل تعیین شده، تحت آموزش غیرمستقیم و عملی قرار می گیرد.

وی اظهار داشت:در این اردوی هفت روزه به مقصد مشهد مقدس  30 نفر از دانش آموزان دبیرستانهای پسرانه شهرستانهای خرم اباد،کوهدشت و دلفان که رتبه های اول تا سوم  هرپایه را کسب کرده اند و معدل آنها نسبت به سال گذشته افزایش داشته است حضور دارند.

وی تصریح کرد: اقامه نماز جماعت توسط حجت‌الاسلام احمدی،برگزاری جلسات پرسش و پاسخ،بازدید از اماکن زیارتی،تاریخی و تفریحی و برگزار مسابقات علمی و فرهنگی از جمله برنامه های قابل اجرا در این اردو خواهد بود.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.