امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۱۵ تعداد بازدید: ۴۴۱
print

استقرار روحانی در مراکز اسکان مسافران نوروزی لرستان

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از استقرار روحانیون در مراکز اسکان مسافران نوروزی این استان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان،حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از روز ۲۶ اسفند ۹۴اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان اعزام روحانی ویژه ایام نوروز را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه این روحانیون به تکایا، مساجد و حسینیه ها اعزام می شوند، عنوان کرد: روحانیون به‌ویژه در مراکز گردشگری مانند قلعه فلک افلاک ومحل  اسکان مسافرین نوروزی مستقر شده و برنامه های فرهنگی مختلفی اجراء می‌کنند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه ۳۰۰ روحانی فعال در ایام نوروز داریم، ادامه داد: ایجاد چادرپاسخ به مسائل شرعی در محل های اسکان و حضور مردم از دیگر برنامه های این روحانیون است.

حجت‌الاسلام غلامی با بیان اینکه با توجه به ولادت حضرت زهرا(س) بیان مناقب ایشان نیز در دستور کار روحانیون است، تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه شعار سال مطالبه مقام معظم رهبری است، تبیین شعار سال و فرهنگ سازی در این خصوص نیز در دستور کار روحانیون مستقر و اعزامی قرار دارد.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.