امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۱۷ تعداد بازدید: ۳۷۰
print

برگزاری اولین جلسه کارشناسان فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در سال ۹۵

اولین جلسه کارشناسان فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در سال ۹۵ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان،در این جلسه حجت‌الاسلام غلامی معاون فرهنگی،پژوهشی،آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان ضمن تبریک فرا رسیدن آغازسال جدید و با تقدیر از زحمات و خدمات یکساله همکاران، اظهار داشت: عید در لغت از ماده‌ی عود به معنی بازگشت است، و لذا به روزهایی که مشکلات از قوم و جمعیتی بر طرف می‌شود و بازگشت به پیروزی‌ها و راحتی‌های نخستین می‌کند عید گفته می‌شود.امیرالمؤمنین علی (ع) در نهج البلاغه کلمات قصار ۴۲۸ می‌فرمایند: روزی که در آن گناه نشود روز پیروزی و پاکی و بازگشت به فطرت نخستین است که به همین خاطر در روایت به چنین روزی عید اطلاق می‌شود.

وی، افزود: با آغاز سال جدید، انسان باید نسبت به کارنامه یک ساله خود تأمل کند و در پی رفع نواقص و تقویت رفتارشایسته و فعالیت های اثرگذار خود در راستای رضای خدا باشد تا به کمال و رستگاری نزدیکتر شود.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به‌عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی تشخیص به موقع نقاط فشار و اقدام سریع جهت کنترل و بی اثر کردن تحریم‌ها و تبدیل فشارهای پیش آمده به فرصت، که لزوماً عبور از این گردنه، مشارکت همه مردم را می‌طلبد. نتیجه اینکه راه چاره‌،کم کردن وابستگی‌ها، حمایت از تولید ملی، التزام به مصرف کالاهای ایرانی و نیزتلاش برای استقلال و خوداتکایی اقتصادی است.

در ادامه این جلسه هر یک از کارشناسان در رابطه با برنامه های مرتبط با حوزه مسئولیتی خود  در سال ۹۴ به ارائه گزارش پرداختند.و کارشناسان جلسه را با بحث و تبادل نظر در مورد برنامه های پیشنهادی سال ۹۵ به پایان رساندند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.