امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۱۶ تعداد بازدید: ۵۱۷
print

پیام تسلیت اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان به مناسبت درگذشت،رئیس سازمان علوم و معارف اسلامی صدرا


اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان درگذشت همکارگرانقدر جناب آقای محمد علی فتحی،رئیس سازمان مدارس معارف اسلامی صدرا را به خانواده بزرگ سازمان تبلیغات اسلامی تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، در پی درگذشت محمد علی فتحی،رئیس سازمان مدارس صدرا پیامی به شرح ذیل صادر کرد.

متن پیام  به شرح زیر است:

                                                              

انا لله و انا الیه راجعون

سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز              مرده آن است که نامش به نکوئی نبرند

هرآنچه خداوند بزرگ مقدّر می فرماید، هیچ بنده ای را توان تفسیر آن نیست و برآنچه که حکمت متعالی اش تعلق می گیرد هیچ کسی را جرأت تغییر و تعدیل نمی باشد،همانا برآنچه که می دهد شاکریم و بر نداده هایش نیز شکر می‌کنیم و چشم امید به رحمت واسعه پروردگار غفّار داریم. 
مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این  بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش در فـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.

 آری، با کمال تأثر و تألم با فُقدان همکار ارجمندمان جناب آقای  محمد علی فتحی،رئیس سازمان مدارس معارف اسلامی صدرا  که دارفانی را وداع گفت و خانواده خویش و خانواده بزرگ تبلیغات اسلامی  را در غمی جانکاه و فراغی دردناک فرو برد مواجه شدیم تا اینک با قلبی محزون و داغدار وچشمانی اشکبار و به حکم قضا دل هایمان را به خاطرات این عزیز سفر کرده مشغول و هجرانی بی انتهائی را نظاره گر باشیم.

بدینوسیله درگذشت این همکار عزیز را تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم طلب مغفرت و علّو درجات و برای خانواده عزیز، سایر بازماندگان و همکاران ایشان نیز صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.