امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۱/۲۵ تعداد بازدید: ۶۰۶
print

بازدید معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان از اداره تبلیغات اسلامی دلفان

معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از اداره تبلیغات اسلامی دلفان بازدید کرد.

 

 

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان دراین بازدید حجت‌الاسلام موسوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان گزارشی از برنامه ها و فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان ارائه و خواستار حمایت بیشتر استان از فعالیت های فرهنگی و مذهبی شد.

گفتنی است،در ادامه این دیدار علی جهانی، معاون اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهرستان دلفان و تشکر از فعالیت های خوب اداره تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان آمادگی خود را جهت همکاری و پشتیبانی مادی و معنوی از فعالیت های این اداره در حوزه شهرستان اعلام کرد.وی همچنین در خصوص وضعیت عمرانی، ساخت خانه های عالم، نیازمندی ها و امکانات، اموال اداری و مسائل مالی مطالبی بیان کرد. 

وی همچنین با تقدیر از تلاش‌های پرسنل این اداره اظهارداشت: ما شاهد هستیم که برادران ما در شهرستان‌ها با نیروی کم، کارهای بزرگ را انجام می‌دهند و این نشان دهنده، توان‌مندی نیروهای سازمان است.وی همچنین در خصوص بکارگیری نیروی خدماتی و نگهبانی در این اداره قول مساعد داد.

گفتنی است در این دیدار حجت‌الاسلام منصوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم اباد و مجتبی منصوری از پرسنل اداره کل حضور داشتند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.