امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۱۱ تعداد بازدید: ۹۶۲
print

دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با امام جمعه شهرستان دلفان

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با امام جمعه شهرستان دلفان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،در این دیدار حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به پیشرو بودن فعالان و پیشکسوتان در فعالیت های فرهنگی و قرآنی، دعوت از آن ها برای انجام امورات قرآنی و دینی را مایه ترقی و رشد جامعه عنوان و بر همکاری با این قشر تأکید کرد.

وی از همکاری حجت‌الاسلام هاشمی نژاد، امام جمعه شهرستان دلفان با اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان قدردانی وخواستار استمرار حمایت های ایشان شد.   

گفتنی است،در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام هاشمی نژاد،امام جمعه شهرستان دلفان گفت: به حول و قوه الهی تمام تلاش خود را در راستای ارتقاء جایگاه فرهنگی و رفع فقر فرهنگی و دینی منطقه به کمک روحانیت و ائمه جماعات به کار خواهیم بست.

وی درپایان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی شهرستان دلفان و انتظارات خویش از اداره کل تبلیغات اسلامی، نکاتی را در خصوص پاره ای از مشکلات فرهنگی، دینی منطقه و روستاهای تابعه بیان کرد. لازم به ذکر است،در این دیدار حجج اسلام غلامی،معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان و حجت‌الاسلام شاهیوندی،سرپرست تبلیغات اسلامی دلفان و حجت‌الاسلام شاهیوندی،سرپرست تبلیغات اسلامی دلفان نیز حضور داشتند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.