امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۷/۱۷ تعداد بازدید: ۳۵۵
print

روابط عمومی باید با نواندیشی، ابتکار و خلاقیت عجین شود تا در اثربخشی سازمان مربوطه موثر باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان، گفت: روابط عمومی باید با نواندیشی، ابتکار و خلاقیت عجین شود تا در اثربخشی سازمان مربوطه موثر باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت ­الاسلام سعید مهدوی­، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان در نشست با رابطین خبری ادارات تبلیغات اسلامی تابعه که هفته گذشته در دفتر کار وی برگزار شد، با بیان مطالبی در خصوص اهمیت نقش روابط عمومی در سازمان، گفت: روابط عمومی­ ها درون و برون هر سازمان را به هم پیوند می­دهند و حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی است که با آن سر و کار دارند.

وی افزود: مسئولین روابط­ عمومی وظایف مهم و زیادی را بر عهده دارند که از آن جمله می­توان به انعکاس اخبار فعالیت­های اداره، اجرای برنامه­های تبلیغاتی در راستای معرفی هرچه بهتر و شناسایی نقاط قوت و ضعف اداراه مربوطه و ارائه راه­ کار مناسب در جهت تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف آن­ها و برقراری ارتباط دو سویه بین مخاطبان و اداره اشاره کرد.

حجت­ الاسلام مهدوی در پایان اظهار داشت: در این راستا هیج سازمانی نمی­تواند خود را نهادی بی­ارتباط با روابط عمومی فرض نماید و از آورده­های آن بی­نیاز باشد، لذا روابط عمومی باید بر محور تفکر و مشارکت مداری و با نواندیشی، نوگرایی، ابتکار و خلاقیت مستمر عجین شود و خود را با تحولات و پاسخگویی مرتب به افکار عمومی منطبق و هماهنگ سازد تا بتواند در راستای اثربخشی سازمان مربوطه مؤثر عمل نماید.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.