امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۹ تعداد بازدید: ۸۶۰
print

برگزاری جلسه استانی کانون مداحان در دلفان

جلسه استانی کانون مداحان استان لرستان در شهرستان دلفان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، در این جلسه که در دفتر کانون مداحان برگزار شد، روسای کانون مداحان شهرستان های استان نیز حضور داشتند. چنگیزیان رئیس کانون مداحان استان لرستان در این جلسه گزارشی از عملکرد سال گذشته این کانون را ارائه داد و استمرار برنامه های کانون مداحان استان به‌ویژه در بخش آموزش را یادآور شد.وی همچنین با قدردانی از مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در راستای همکاری با کانون مداحان گفت: برگزاری کلاس های تخصصی و تاثیرگذار برای مداحان، برگزاری اردوهای زیارتی ویژه مداحان، صدور کارت شناسایی برای مداحان و غیره از جمله برنامه هایی است که در سال جاری توسط کانون مداحان در دست اقدام و انجام است.

حجت‌الاسلام علی شاهیوندی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان نیز در این گردهمایی جامعه مداحی را از اقشار مهم و تاثیرگذار جامعه دانست و به وجود قداست وجایگاه مطلوب آنان در بین مردم اشاره کرد وگفت: مداحی اهل بیت علیهم السلام یک هنر است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان همچنین  خواستار توجه بیشتر کانون به شاعران جوان و نحوه تغذیه فکری آنان شد.

در ادامه محمد امین فاضلی پور، مسئول کانون مداحان شهرستان دلفان ضمن خیر مقدم به رؤسای کانون های مداحان شهرستان دلفان گزارشی از برنامه ها و فعالیتهای این کانون را در سال جاری ارائه کرد.

این نشست جهت راهنمایی و ارائه راهکارهای مناسب برای برگزاری کلاس های آموزشی مداحان این شهرستان و چگونگی فعالیت کانون مداحان،ساعت ۹:۳۰ روز یکشنبه ۷ شهریورماه در شهرستان دلفان برگزار شد.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.