امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۲ تعداد بازدید: ۶۸۶
print

دیدار و گفتگوی مسئول ومنشی کانون مداحان شهرستان سلسله با سرپرست اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان

مسئول ومنشی کانون مداحان شهرستان سلسله با سرپرست اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان دیدار و گفتگونمو دند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،آقایان هوشنگ دهنویی مسئول ومحسن نادری منشی  کانون مداحان شهرستان سلسله با حجت‌الاسلام علی شاهیوندی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در خصوص ساماندهی و ثبت مداحان در سامانه طوبی دیدار و گفتگونمودند.

 
در این دیدار و گفتگو که دراداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله برگزارشد  ابتدا حجت‌الاسلام شاهیوندی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های کانون مداحان و زحمات آنان در همه زمینه ها بخصوص سرعت عمل در ثبت  مشخصات مداحان در سامانه طوبی خواستار ارائه گزارش عملکرد و روند انجام کار شدند.

در ادامه دهنویی رئیس کانون مداحان گزارشی از عملکرد کانون در جلسه ارائه نمود،سپس  محسن  نادری منشی کانون مداحان  در مورد ثبت مداحان افزود که ثبت و ساماندهی مداحان با کمک خداوند متعال به پایان رسید و تقریبا از هر هیئت مذهبی یک یا دو مداح شاخص با در دست داشتن معرفی نامه و تاییدیه سرپرستان  هیئات مذهبی ومدارک مورد نیاز به کانون مداحان مراجعه نموده  و بعد از بررسی  توسط هیئت متشکله از کانون مداحان، اداره تبلیغات و کارش تشکلها ضمن تعیین سطح مداحی در سامانه طوبی  ثبت شدند.

گفتنی است تاکنون۱۳۳ نفر مداح از شهرستان سلسله در سامانه طوبی ثبت نام نموده اند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.