امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۷/۱۹ تعداد بازدید: ۴۶۳
print

 راه انقلاب اسلامی ایران به برکت خون امام حسین(ع) است

امام جمعه الشتر گفت: راه این انقلاب و ملت ایران به تأسی از سیره و راه حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) می باشد و همواره با کفر و نفاق و ظلم در جهان مبارزه کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام سید سجاد موسوی امام جمعه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن عرض تسلیت ایام محرم، با اشاره به تقابل دو جبهه حق و باطل در طول تاریخ بشریت اظهار داشت: این تقابل به خاطر آن است که جبهه باطل همواره به دنبال تسلط بر انسان‌ها و سلب آزادی و آزادگی از آنهاست و جبهه حق و حقانیت به دنبال آزادی‌خواهی همه انسان‌هاست، جبهه باطل به دنبال خاموش کردن نور الهی و حق‌خواهی است.

امام جمعه الشتر با بیان اینکه عاشورا تک بعدی نیست، اضافه کرد: واقعه عاشورا ابعاد مختلف و فراوانی دارد که می‌تواند به‌عنوان یک جریان‌سازی در جهان موج ایجاد کند.

وی ادامه داد: راه این انقلاب و ملت ایران به تأسی از سیره و راه حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) بوده و هست و همواره با کفر و نفاق و ظلم در جهان مبارزه کرده و به لطف خداوند توانسته است در همه مراحل مختلف بر توطئه دشمنان پیروز گردد.

 خطیب جمعه الشتر با ابراز اینکه تنها کشوری که با تفکر حسینی و زیر پرچم ولایت فقیه با تفکر اموی و امویان به مقابله برخاسته است، کشور جمهوری اسلامی ایران است، بیان داشت: این انقلاب و این راه مقدسی که نظام مقدس ایران اسلامی در مبارزه با کفر و ظلم در دنیا در پیش رو گرفته، به برکت خون سیدالشهداء(ع) است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.