امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۹/۲۸ تعداد بازدید: ۷۰۱
print

ریشه همه مصائب و گرفتاری های مسلمانان جهان از تفرقه و اختلاف بین آنان است

امام جمعه محترم بروجرددر خطبه های نمازجمعه۲۶آذر۹۵ گفت: ریشه همه مصائب و گرفتاری های مسلمانان جهان از تفرقه و اختلاف بین آنان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان آیت الله ترابی در خطبه های نماز جمعه بروجرد با اشاره به میلاد پربرکت پیامبر رحمت و مهربانی (ص) افزود: مسلمانان جهان از هر سو توسط مستکبران جهانی مورد تهاجم قرار گرفته که در این راستا اصلی ترین نیاز آنها وحدت و اتحاد حول محور اسلام، قرآن و پیامبراکرم(ص) است.
وی اظهار کرد: یکی از دلایلی که دشمنان در میان مسلمانان تفرقه و اختلاف می اندازند غارت اموال و منابع آنها است.
امام جمعه بروجرد اضافه کرد: پنج میلیارد مسلمان جهان با الگو گرفتن از سیره و روش پیامبر اکرم(ص) می توانند توطئه های دشمن را خنثی کنند.
وی با اشاره به اینکه وحدت و اتحاد اسلامی مسلمانان یک ضرورت اساسی است بیان کرد: ملت ایران برای تداوم راه انقلاب اسلامی باید یک وحدت ملی داشته باشند بالاترین خطر برای جمهوری اسلامی تفرقه و اختلاف است.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه بروجرد با اشاره به آزادی حلب توسط مقاومت اسلامی افزود: آزادی این شهر سوریه یک رویداد بزرگ و نقطه عطفی برای حل بحران این کشور است.
امام جمعه بروجرد اضافه کرد: چند سال پیش که تروریست های تکفیری و داعش با همراهی آمریکا، اسرائیل و مزدوران منطقه سوریه را اشغال کردند دشمنان اسلام و ایران بسیار خوشحالی کرده که بعد از سوریه تهران را نیز فتح خواهیم کرد.
وی ادامه داد: نیروهای مجاهد مقاومت اسلامی به همراهی ارتش سوریه با آزاد سازی حلب و پاک کردن این شهر از لوث وجود تروریست ها اردوگاه آنان را به هم ریختنه و آخرین امید اشغال گران در این کشور نیز بر باد رفت.
وی گفت: آزادی حلب نمونه بارز پیروزی جریان مقاومت اسلامی در برابر قدرت های سلطه گرجهانی است.
وی افزود: دشمنان اسلام هر چه قدرتمند بوده در برابر عزم و اراده مسلمانان به یاری و نصرت خداوند شکست خورده که این یکی ازدیگر از پیام های آزاد سازی حلب است.
وی با اشاره به تمدید تحریم ها و وتو نکردن رئیس جمهور امریکا گفت: اوباما با وتو نکردن مصوبه مجلس سنا و کنگره امریکا در مورد تحریم های ۱۰ ساله ایران قانونی شدن اجرای مصوبه آنان را تایید کرد.
وی افزود: برای هزارمین بار ثابت شده که آمریکا قابل اعتماد نبوده و اگراوباما هم تحریم ها را وتو می کرد باز هم کنگره امریکا کار خودش را انجام می داد.
امام جمعه بروجرد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها به مسئولان توصیه کرده که فریب لبخندک آمریکایی ها را نخورده زیرا آنها قابل اعتماد نبوده واین مهم امروز نیز به همگان ثابت شده که دولتمردان این کشورصداقت ندارند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.