امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۹/۱۵ تعداد بازدید: ۷۷۹
print

دولت جواب دندان‌شکنی در قبال نقض عهد آمریکا داشته باشد

شیطان بزرگ به هیچ عهدی وفادار نخواهد بود و دولت باید به پشتوانه ملت و رهبری معظم انقلاب، جواب دندان‌شکنی در قبال نقض عهد آمریکا داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید سجاد موسوی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به تمدید تحریم‌های داماتو علیه ایران گفت: آمریکا تخلفات زیادی در راستای اجرایی شدن برجام داشته است که آخرین اقدام آنها تصویب تمدید تحریم‌های ده ساله موسوم به داماتو بود.

وی افزود: بارها رهبر معظم انقلاب اسلامی بدعهدی غربی‌ها و آمریکا را گوشزد کرده بودند و تأکید کردند که شیطان بزرگ به هیچ عهدی وفادار نخواهد بود.

خطیب جمعه الشتر با بیان اینکه ایجاد تحریم‌های جدید، قطعاً نقض برجام است، ادامه داد: ملت ایران اسلامی از مسئولین و دست‌اندرکاران اجرای برجام انتظار دارند که به پشتوانه مردم و به پشتوانه حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، جواب دندان‌شکنی در مقابل بدعهدی‌ها و دروغگویی‌های آمریکای جنایتکار بدهد.

وی تکیه بر توان و ظرفیت داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی را تنها راه حل برون‌رفت از مشکلات اقتصادی ذکر و خاطرنشان ساخت: تعامل با دنیا، خواست ملت، رهبر معظم انقلاب و مسئولین است اما در جایی‌که کشورهایی بخواهند حق ملت را پایمال کنند و عهد خود را بشکنند، در مقابل زیاده‌خواهی‌های آنان خواهد ایستاد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ۱۶ آذر و روز دانشجو اشاره و ابراز داشت: دانشگاه مرکز ثقل و پیشرفت و تحول در جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام موسوی بیان داشت: دانشجوی مطالبه‌گر و معنویت‌محور می تواند آرمان‌های والای انقلاب و رهبری معظم انقلاب و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را به سرانجام برساند.

وی با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان اسلام برای دانشجو و دانشگاه، ابراز داشت: یکی از اهداف اصلی نفوذ دشمن، دانشگاه و قشر دانشجو است.

امام جمعه الشتر با بیان اینکه دشمن به دنبال استحاله فرهنگی قشر دانشجو است، ادامه داد: دانشجویان و اساتید دانشگاه باید در برابر دسیسه‌های مستکبرین و دشمنان دین کاملاً هوشیار و آگاه باشند چرا که دشمن به دنبال استحاله فرهنگی قشر دانشجو است، از طریق نفوذ به مراکز دانشگاهی است.

وی در ادامه با اشاره به سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی، گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از نگاه مراجع عظام و علما عبور کرده و مورد تأیید این بزرگواران است و همه قوانین کشور مبتنی بر دین است.

خطیب جمعه الشتر تصریح کرد: هیچ‌کس حق ندارد خود را فراتر از قانون بداند و تخطی از قانون، جائز نیست.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.