امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۹/۲۸ تعداد بازدید: ۱۶۶۱
print

اقامه نماز جمعه ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۵ شهرستان کوهدشت

نماز عبادی سیاسی جمعه ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۵ شهرستان کوهدشت به امامت حجت‌الاسلام محمدرضا سبحانی امام جمعه موقت شهرستان در محل مسجد صاحب الزمان (عج) اقامه شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان؛ نماز عبادی سیاسی جمعه ۲۶ آذر ماه  1395شهرستان کوهدشت به امامت حجت‌الاسلام محمدرضا سبحانی امام جمعه موقت شهرستان در محل مسجد صاحب الزمان (عج) اقامه شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی در خطبه های نماز جمعه شهرستان کوهدشت که در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار داشت: باید خود را برای استقبال از مرگ آماده کنیم و با انجام اعمال خیر بر دیگران پیشی گیریم.
وی ادامه داد: این دنیا فانی است و بهتر است آدمی با انجام اعمال نیکو و به عبارتی خریدن آخرت، سرای جاویدان خود را آباد کند.
خطیب نماز جمعه کوهدشت در همین رابطه به موهای کسانی که سفید شده اند اشاره کرد و گفت:بدانیم که این علامت سپیده صبح است؛ یعنی بیدار شوید، موقع خواب نیست.
حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی در خطبه دوم به مناسبت های هفته اشاره کرد و خاطر نشان کرد: امروز یعنی ۲۶ آذر مصادف با سالروز برگزاری اولین نماز جمعه در شهر مدینه توسط پیامبر اکرم(ص) است.
وی در ادامه ضمن تبریک ولادت پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) و امام صادق(علیه السلام) به نمازگزاران و تمامی مسلمانان جهان خاطر نشان کرد: خداوند متعال در قرآن نام حضرت رسول را با احترام برده است، به همین خاطر بر همه ما لازم است، هر وقت که نام رسول الله برده می‌شود بر ایشان و اهل بیت مکرمش درود و صلوات بفرستیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی به بدعهدی آمریکا اشاره کرد و گفت: در مورد بدعهدی های آمریکا باید عرض کنم بنا به بیانات حضرت امام (ره)؛آمریکا شیطان بزرگ است و این بد عهدی ها هم بر رسوایی های این شیطان
بزرگ افزود.
 امام جمعه موقت کوهدشت افزود: ما هم بر همان صراط حق که مخالفت با آمریکا است، حرکت می‌کنیم و تا آخر هستیم.
ایشان درمورد پلمپ مغازه ها توسط مامورین شهرداری تذکر داد و گفت: شهرداری باید با مردم برخورد مناسبی داشته باشد و  هم چنین مردم هم باید در پرداخت به موقع عوارض اقدام نمایند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی در پایان ضمن تشکر از عضو شورای شهر تهران گفت: بنده به نیابت از هم شهریان محترم از آقای اسماعیل دوستی بابت کمک ۲ میلیارد تومانی به شهرداری و جذب ۵۰۰ میلیون تومان برای ایجاد دو کتابخانه درکوهدشت تشکر و قدردانی می‌کنم.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.