امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۷/۲۵ تعداد بازدید: ۸۷۰
print

آل‌سعود دست و بازوی استکبار است

امام جمعه الشتر گفت: آل‌سعود فاسد نشان داد که به هیچ اصول انسانی پایبند نیست و تنها مجری سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام سید سجاد موسوی امام جمعه شهرستان سلسله در خطبه های نماز جمعه ضمن تسلیت ایام محرم و سالروز شهادت امام زین‌العابدین(ع) گفت: زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی، یک ضرورت برای جامعه است. وی با اشاره به اینکه امروز در دنیا دو تفکر حسینی(ع) و نیز تفکر یزیدی و بنی‌امیه‌ای وجود دارد، ادامه داد: هیچ تفکری جز تفکر منسوب به مکتب ابی‌عبدالله‌الحسن(ع) نمی‌تواند فکر و اندیشه بنی‌امیه‌ای را از بین ببرد.
حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به جنایات آل‌سعود در یمن، گفت: کشتار وحشیانه مردم بی‌گناه و مظلوم یمن توسط نیروهای نظامی سعودی، نشان دهنده خوی حیوانی حکام عربستان است. 

امام جمعه الشتر با بیان اینکه آل‌سعود فاسد نشان داد که به هیچ اصول انسانی پایبند نیست، افزود: رژیم عربستان سعودی مجری سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است و بیش از ۷۰۰ نفر از مردم یمن قربانی خشونت آل‌سعود شده‌اند و این حرکت وحشیانه از آل‌سعود انتظار می‌رفت چرا که حکومت آنان، حکومت طاغوت و غیر الله است. 

خطیب جمعه الشتر آل‌سعود را دست و بازوی استکبار خواند و اضافه کرد: استکبار جهانی، سگ درنده‌ای به نام آل‌سعود را در منطقه رها کرده‌اند که دست به هر جنایتی بزند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: به فضل پروردگار، خون‌های بی‌گناهی که بر زمین ریخته شده است، بزودی دامن جنایتکاران را خواهد گرفت و عاملان اینگونه جنایات سیلی محکمی از ملت‌های آزادی‌خواه خواهند خورد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.