امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۷/۱۷ تعداد بازدید: ۳۷۷
print

 جوانان کشور مصداق نیروهای مؤمن و کارآمد هستند

امام جمعه موقت الشتر گفت: هیچ نیرویی ارزشمندتر از نیروی انسانی کارآمد و مؤمن و آزاده و سرافراز نیست؛ و جوانان کشور مصداق این نعمت بزرگ هستند که بایستی قدر این ثروت را بدانیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان حجت‌الاسلام صالحی امام جمعه موقت شهرستان سلسله  در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام محرم، اظهار داشت: ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر است.
وی با بیان اینکه هر حرکتی که برای احیای دین توأم با اخلاص باشد، ماندگار خواهد شد افزود: دهه محرم بهترین فرصت برای تبیین قیام امام حسین(ع) است و اگر بخواهیم به‌عنوان شیعه در این حرکت سهیم باشیم، باید محبت خود به اهل بیت(ع) را با اموری همچون برپایی مراسمات عزاداری و شرکت در مجالس عزای اهل بیت(ع) نشان دهیم.
امام جمعه موقت الشتر در ادامه با اشاره به هفته نیروی انتظامی، وجود این نیرو را مایه امنیت و آرامش در جامعه ذکر و تصریح کرد: همه اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت چنین نیرویی تأکید دارند.
خطیب جمعه الشتر افزود: این نیرو با فداکاری و تلاش در برابر اخلال‌گران نظم و امنیت مقابله می‌کنند و ریشه فساد در جامعه را می‌خشکانند.
وی با اشاره به اهمیت مقوله امنیت در هر جامعه‌ای، بیان داشت:از دیدگاه مقام معظم رهبری، موضوع امنیت، بسیار مهم و در درجه اولویت می‌باشد و بدون امنیت، زندگی مردم و فعالیت‌های اجتماعی روزمره امکان‌پذیر نخواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز هجرت امام خمینی(ره) از عراق به پاریس اشاره و گفت: حضور امام خمینی(ره) نقطه عطفی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی بود.
وی افزود: رژیم طاغوت خیال می‌کرد که با تبعید امام(ره) به کشورهای دیگر، می‌تواند با شکل‌گیری انقلاب مقابله کند اما مردم ایران با عشق به اهل بیت(ع) و تبعیت از رهنمودهای حضرت امام(ره)، ریشه ظلم را در جامعه کندند.
وی در ادامه، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش، خاطرنشان ساخت: جوانان ما،سرمایه بزرگ کشور هستند و همچنانکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تأکید کردند، هیچ نیرویی ارزشمندتر از نیروی انسانی کارآمد و مؤمن و آزاده و سرافراز نیست؛ و جوانان کشور مصداق این نعمت بزرگ هستند که بایستی قدر این ثروت را بدانیم.

وی افزود: دشمنان با اصل نظام اسلامی و اسلام ناب مشکل دارند ونمی‌خواهند کشوری مستقل و بدون هیچ وابستگی، اسلام به معنی حقیقی کلمه را نشر دهد؛ به همین خاطر با همه ابزار خود به مقابله با آن آمده‌اند و از ملزومات مقابله با تهدیدات دشمنان، آمادگی همه‌جانبه جوانان است.

حجت‌الاسلام صالحی درپایان  تأکید کرد: ملت ایران پشتیبان ولایت فقیه هستند وآینده ملت ایران، درخشان است و دشمنان هرگز نخواهند توانست هیچ آسیبی به کشور وارد سازند.
  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.