امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۲۴ تعداد بازدید: ۶۴۴
print

دعای عرفه در شهرستان دلفان برگزار شد

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان، از برگزاری دعای عرفه در مصلی نماز جمعه دلفان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، امین فاضلی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی دلفان با اعلام این خبر گفت: روز عرفه فرصتی برای پاکسازی انسان از گناه و زمان بسیار مهمی برای عبادت و تضرع بندگان به درگاه باری تعالی بشمار می آید.

وی درباره جایگاه رفیع دعای این روز بزرگ اظهار داشت: دعای عرفه از مشهورترین دعاها با مضامین عارفانه ای چون شناخت وتضرع به درگاه پروردگار است

وی افزود: خداوند یکتا این روز را برای تقرب و پاکی انسان از آلودگی و گناه قرار داده تا با پاکسازی درون خود به درجات رفیع بندگی دست پیدا کند.وی در خاتمه تصریح کرد: در این روز بزرگ مسلمانان سراسر جهان در مساجد و حسینیه ها گرد هم می آیند تا در مراسم پر فیض دعای روز عرفه شرکت و به درگاه خداوند رحمان و رحیم تقرب جویند.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان مراسم دعای پرفیض عرفه  با حضور قشرهای مختلف مردم و با شکوه و کیفیت خاصی در مصلی نمازجمعه شهرستان دلفان همزمان با سایر مساجد استان برگزارشد.لازم بذکر است نماز عید قربان نیز همچون سالهای گذشته با حضور پرشور مردم درمصلای این شهرستان اقامه شد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.