امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۲ تعداد بازدید: ۲۲۹
print

هدف اصلی اجرای طرح اوقات فراغت، ترویج آموزه­های دینی در جامعه است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، گفت: ترویج آموزه ­های دینی و سبک زندگی اسلامی در جامعه، مهمترین هدف اجرای طرح اوقات فراغت است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت­ الاسلام محمد محمودی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز بابیان مطالبی در این خصوص، ترویج تعالیم دینی ‌بین جوانان و نوجوانان را مهمترین عامل مقابله با تهاجم فرهنگی غرب بیان کرد و گفت: با توجه به ایام اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان، نهادهای فرهنگی باید با اجرای برنامه­ های متنوع فرهنگی و مذهبی و جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و مراکز مذهبی در ترویج سبک زندگی اسلامی تمام توان خود را بکار گیرند.

وی افزود: در این راستا امسال نیز مانند سال­های گذشته اجرای طرح اوقات فراغت در تابستان سال جاری با هدف ترویج آموزه­های دینی و سبک زندگی اسلامی در دستور کار اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز قرار گرفته است و در حال حاضر این طرح در قالب پایگاه­های هسته­ های فرهنگی جوان و بوستان­های معرفت در سطح مساجد و مراکز فرهنگی و قرآنی شهر و روستاهای این شهرستان در حال اجرا است.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.