امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۸ تعداد بازدید: ۳۳۷
print

تجلیل از رابطین و مربیان طرح اوقات فراغت شهرستان بروجرد

در مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت تابستان ۹۵ شهرستان بروجرد از مربیان و رابطین طرح در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان علیرضا مظفری کارشناس امور فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با اعلام این خبر گفت:  دراین مراسم از مسئولین بوستان ها و مربیان کلاس های اوقات فراغت که نسبت به راه اندازی و برپایی کلاس های اوقات فراغت طبق شیوه نامه ارسالی اقدام کرده بودند تقدیر و ازانان تجلیل بعمل آمد.

وی تصریح کرد: بیش از ۲۸۵ نفراز نوجوانان و جوانان بروجردی در طرح اوقات فراعت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان  در سال ۹۵ شرکت و استقبال بسیار خوبی از این طرح شد.

کارشناس امور فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی بروجرد  یاد آورشد: در۷ بوستان معرفت  و هسته فرهنگی طرح تابستانی تبلیغات اسلامی جمعا ۱۴ نفر مسئول ومربی در اجرای این طرح همکاری و نقش آفرین بوده اند. که از آنان تجلیل شد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.