امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۷/۱۸ تعداد بازدید: ۵۲۶
print

برخورد قاطع با نجومی بگیران صورت پذیرد

دریافت حقوق‌های نجومی مصداق بارز غارتگری بیت‌المال است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن ترابی امام‌جمعه بروجرد  در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به پدیده فیش‌های نجومی مدیران متخلف اظهار داشت: محاکمه، مجازات و برکناری متخلفین فیش‌های نجومی مطالبه مردم، رهبر معظم انقلاب و همه دلسوزان جامعه است.

وی با انتقاد از عدم انجام اقدامی در این زمینه افزود: پس از گذشت پنج ماه از افشای فیش‌های نجومی متأسفانه تاکنون هیچ مدیر متخلفی توسط محاکمان دیوان محاسبات، دستگاه قضایی و دولت عزل نشده است.

خطیب نماز جمعه بروجرد با تأکید بر لزوم برخورد جدی با این پدیده شوم بیان کرد: باید به‌صورت اصولی با این پدیده زشت برخورد شود چراکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که قرار نیست سروصدایی برپا شود و قضیه بعد از مدتی به فراموشی سپرده شود و دریافت‌کنندگان باید مبالغ را بازگردانند و مدیرانی که بی‌قانونی کرده‌اند باید مجازات و برکنار شوند.

وی عنوان کرد: در پنج‌ماهه گذشته مؤمنان و مردم انقلابی در اجتماعات مختلف و در نمازهای جمعه سراسر کشور خواسته‌های خود در برخورد با دزدان بیت‌المال را مطرح کرده‌اند اما سؤال اینجاست که آمار مدیران متخلف فیش‌های نجومی چقدر است.

ترابی خاطرنشان کرد: متأسفانه آمار مدیران نجومی بگیر متفاوت است و رئیس‌جمهور در این زمینه گفته است مدیران متخلف فیش‌های نجومی بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ نفر هستند اما سخنگوی دولت گفت مدیران متخلف ۴۰ نفر و جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور این تعداد را کمتر از ۵۰ نفر اعلام کرده است.

امام‌جمعه بروجرد بابیان اینکه آمارهای متفاوت از یک موضوع ممکن است سبب لطمه زدن به اعتماد عمومی ‌شود، تصریح کرد: جریانی به دنبال تطهیر این مدیران متخلف است و می‌گویند آن‌ها باید بیشتر ببرند اما انتظار مردم ایران این است که دولت، مجلس، دستگاه قضا با این پدیده ناهنجار برخورد قاطع و محکم داشته باشند و دست غارتگران بیت‌المال را کوتاه کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته به پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در یمن اشاره کرد و گفت: انصار الله یمن در این هفته یک ناو اماراتی را هدف قرار داد که به کشته شدن ۲۲ نظامی متجاوز منجر شد و این اقدام جبهه مقاومت بازتاب بسیار گسترده‌ای در دنیا داشت.

ترابی این اقدام انصار الله یمن را نشان‌دهنده اقتدار این نیرو دانست و افزود: این اقدام شجاعانه این پیام را رساند که مردم مسلمان و غیرتمند یمن ازاین‌پس در مقابل تجاوز بیگانگان مقابله می‌کنند.

وی عنوان کرد: ۱۸ ماه است که آل سعود به همراه چند کشور و با حمایت کشورهای غربی و اسرائیل به مردم ستم دیده یمن تجاوز کرده و جنایات زیادی در حق آن‌ها روا داشته است تا این‌که این ملت را تسلیم خواسته‌های خود کند اما تاکنون نه‌تنها به اهداف خود نرسیده‌اند بلکه متجاوزین در باتلاق یمن گرفتارشده‌اند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.