امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۷/۲۵ تعداد بازدید: ۴۹۰
print

هدف آل سعود از جنایت های بزرگ در یمن، تسلیم این ملت است

امام جمعه بروجرد درخطبه های نمازجمعه این هفته گفت:هدف آل سعود از جنایت های بزرگ در یمن، تسلیم این ملت است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان: حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه  گفت: سعودی ها با حمایت وپشتیبانی آمریکا و در سایه سکوت اتحادیه اروپا و سازمان ملل یک سال و نیم است به ملت مظلوم یمن تجاوز کرده و جنایات زیادی را مرتکب شده و هزاران نفر کشته و زخمی شده اند.

 وی اضافه کرد: آل سعود همه زیر ساخت های یمن مانند مدارس،مساجد، بیمارستان و منازل مردم را هدف قرار داده بلکه این ملت را وادار به تسلیم کند اما هر چه بیشترتلاش کرده کمتر نتیجه گرفته و پیروز این عرصه ملت مسلمان یمن است.

 به گفته وی جنگنده های سعودی هفته گذشته یک مجلس ختم را مورد هدف قرار داد و بیش از ۹۰۰نفر را به خاک و خون کشیدند و مجامع و سازمانها به سادگی از کنار آن گذاشتند.

 خطیب جمعه بروجرد اظهار داشت: همه دنیا می داند سعودیها با چراغ سبز آمریکا این همه جنایت آفریده اند اما امریکا بعد از یک سال و نیم وقتی می بیند به هدف نرسیدند خودشان مستقیم وارد جنگ شده اند اما پیروز این میدان جبهه مقاومت و ملت یمن است وجبهه مقاومت به این جنایات پاسخ خواهد داد.

 وی با اشاره به ایام محرم گفت: ملت ایران در سالروز شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش اشک ماتم ریختند و بار دیگر با اهداف امام حسین(ع)تجدید عهد و پیمان کردند و بر تداوم راه آن حضرت تاکید کردند.

 به گفته وی توجه به فلسفه قیام کربلا و اهداف آن حضرت مشهود بود و امسال نماز ظهر عاشورا با شکوه بیشتری برگزار شد که حضور بانوان امسال درنماز ظهر عاشورا چشمگیر بود  و نماز ظهر عاشورا نمایش اقتدار پیروان اهل بیت (ع) بود.

  وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت امام سجاد(ع) گفت: برای موفقیت آمیز بودن یک حرکت انقلابی باید پیام آن به دیگران برسد که در نهضت عاشورا امام حسین(ع) از ابتدا اهداف قیامش را بیان کرده در قالب خطبه ها و پیام رسانی راامام حسین(ع) به خوبی انجام دادند.

  حجت‌الاسلام ترابی اظهار داشت: بعد از واقعه عاشورا امام سجاد (ع)سالها تلاش کردند تا این پیام را برسانند و  راه شهدا باید تداوم یابد ویاد شهدا باید زنده بماند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.