امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۳/۲۲ تعداد بازدید: ۲۵۹
print

آمادگی اداره تبلیغات اسلامی بروجرد جهت استقرار ۳۰۰ مبلغ و مبلغه در مساجد به مناسبت ماه مبارک رمضان

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد از اعزام و استقرار ۳۰۰ مبلغ و مبلغه به مناسبت ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد،بیان داشت: ۳۰۰ مبلغ  و مبلغه بومی و غیر بومی به مساجد و حسینیه های بروجرد در ماه مبارک رمضان اعزام می شوند.

وی افزود: از این تعداد مبلغ اعزامی، ۲۵۰ مبلغ برادر و ۵۰ نفر نیز مبلغان خواهر هستند که در ماه مبارک رمضان فعالیت تبلیغی انجام می دهند.

رییس اداره  تبلیغات اسلامی بروجرد یادآور شد: مبلغان اعزامی، شامل روحانیان مستقر، طرح هجرت، اوقاف، ائمه جماعات، سازمان تبلیغات و دفتر تبلیغات هستند.

حجت‌الاسلام جعفرپور تصریح کرد: دو روز پیش از آغاز ماه مبارک رمضان مبلغان به مساجد شهری و روستایی بروجرد اعزام و از ابتدای ماه مبارک رمضان فعالیت خویش را آغاز می‌کنند.

وی ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب در جهت تقویت باورهای دینی و جذب جوانان با مساجد دانست و گفت: این ایام پر از برکات فراوانی برای افرادی است که تشنه معارف الهی هستند.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد اقامه نماز جماعت، بیان احکام، پاسخگویی به مسائل دینی، نشست های بصیرتی و برگزاری کلاس های قرآنی را از جمله برنامه های مبلغان اعزامی بیان کرد.

حجت‌الاسلام جعفرپور با اشاره به این که ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است، گفت: برگزاری کلاس های قرآنی در این ایام از مهم ترین برنامه های تبلیغات اسلامی لرستان است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان برنامه های معنوی قرآنی همچون تدریس، روخوانی، روان خوانی، تفسیر و جلسات ختم قرآن، کلاس های احکام، معارف اسلامی، اخلاق و عقاید با حضور مبلغان اعزامی برگزار می‌شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.