امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۲/۲۵ تعداد بازدید: ۱۵۶
print

دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان با امام جمعه این شهرستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان در دیدار با امام جمعه این شهرستان بر همکاری نهادهای فرهنگی در راستای ارتقاء سطح فرهنگی مذهبی شهرستان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، در این دیدار در دفتر امام جمعه شهرستان دلفان صورت گرفت، حجت‌الاسلام سید نصرت الله موسوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در راستای جهت دهی صحیح و حفظ ارزش های دینی تلاش می‌کند، همکاری سایر نهادهای فرهنگی با این سازمان را خواستار شد.

وی افزود: امروز برای مقابله با تهاجم فرهنگی که به‌عنوان یکی از مهمترین توطئه های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی مطرح است نیازمند فرهنگ سازی و برنامه ریزی اصولی در جهت حفظ ارزش های فرهنگی هستیم.

گفتنی است، در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان دلفان نیز با ارائه توصیه هایی خواستار افزایش کمی و کیفی برنامه های فرهنگی مذهبی با همکاری مبلغین در سطح شهر و روستاهای این شهرستان شد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.