امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۴/۱۲/۲۲ تعداد بازدید: ۱۶۰۴
print

دیدار رئیس شورای هیئات مذهبی با رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان

رئیس شورای هیئات مذهبی دلفان با رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، در این دیدار حجت‌الاسلام سید نصرت الله موسوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان با اشاره به نقش هیئت های مذهبی در تبلیغ دین مبین اسلام اظهار داشت: هیئت های مذهبی بازوان نیرومند سازمان تبلیغات اسلامی هستند.

موسوی با بیان اینکه اتحاد و همبستگی اعضای شورای هیئت های مذهبی گامی موثر در برگزاری هر چه بهتر مناسبت های ملی و مذهبی است افزود: شورا باید تمام افکار خود را برای فعالیت های این هیئت ها متمرکز و زمینه فعالیت آنان را فراهم کند.

وی همچنین خواستار حضور و مشارکت جوانان در برنامه ریزی ها و فعالیت های هیئت های مذهبی شد و گفت: هیئت های مذهبی باید در جهت تقویت اندیشه های دینی ومذهبی در بین نسل جوان جامعه گام های بلندی بردارند.

گفتنی است،در پایان این دیدار عدالتجو، رئیس شورای هیئات مذهبی دلفان گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط شورای هیئات مذهبی را ارائه و از همکاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلفان تقدیر کرد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.