امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۶/۱۰ تعداد بازدید: ۵۲۸
print

دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان،در این دیدار حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت:سازمان تبلیغات اسلامی بعنوان یک دستگاه فرهنگی مذهبی در خط مقدم جبهه فرهنگی کشور قرار دارد و با اجرای برنامه‌های فرهنگی – قرآنی بحمدالله توانسته خدمات ارزنده‌ای در زمینه‌های مذهبی، قرآنی واعزام مبلغ انجام دهد.

وی افزود:ظرفیت های بسیار گسترده و موثری در سازمان تبلیغات اسلامی وجود دارد که می تواند درجهت اعتلای فرهنگی دینی و مذهبی،مقابله با تهاجم همه جانبه فرهنگی و رسیدن به اهداف ناب اسلامی موثر باشند که امیدواریم با حمایت های دیگر دستگاهها و مجلس شورای اسلامی حرکت روبه جلوی این سازمان شتاب بیشتری بگیرد.

   گفتنی است،در ادامه این دیدار عالی رستمیان،نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های فرهنگی، تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی بعنوان یک نهاد مقدس از ظرفیت خوبی جهت برگزاری برنامه های موثر فرهنگی برخورداراست وامیدواریم با پشتیبانی از موسسات قرآنی و هیئات مذهبی این روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد.

وی همچنین از تلاش‌های حجت‌الاسلام مهدوی،مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان برای توسعه فرهنگ دینی و قرآنی در این استان به‌ویژه شهرستان سلسله قدردانی کرد.

 لازم به ذکر است،در این دیدار حجت‌الاسلام غلامی،معاون فرهنگی،پژوهشی و آموزشی،علی جهانی،معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان نیز حضور داشتند.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.