امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۹/۲ تعداد بازدید: ۸۴۲
print

بسیج تجلی ارزش‌های عاشورا است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: بسیج تجلی ارزش های عاشورا است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی در دیدار با فرماندهان، مسئولان کارکنان و بسیجیان لرستان در سخنرانی با بیان اینکه بسیج پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) است اظهار داشت: ارزش های عاشورا در بسیج تجلی پیدا کرده است.

بسیج تجلی ارزش های عاشورا است

وی با بیان اینکه خصوصیات اصحاب امام حسین (ع) در بسیج تجلی پیدا کرده است گفت: نترسیدن، شجاعت، مقاومت، ایستادگی را در بسیج می بینیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه بسیج تنها از خدا می ترسد عنوان کرد: بسیج از هیچ قدرت مادی واهمه ندارد و ایمان ، عشق، عبادت، تبعیت از ولایت و عاشق شهادت بودن از خصوصیات بسیح است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه بسیج تجلی ارزش های عاشورا است گفت: هیچ چیزی نمی تواند جای بسیج را در کشور پر کند و دولت های مختلفی در کشور سرکار آمده اند که همه احساس نیاز به بسیج کرده اند.

وی با اشاره به اقدامات بسیج در حوزه دفاعی سازندگی، علمی ، فرهنگی و ... گفت: همه این اقدامات از گذشته تا امروز ادامه داشته است.

تحقق اقتصاد مقاومتی به پشتوانه بسیج صورت می گیرد

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در ادامه سخنان خود مقابله خرابی ها و ویرانی ها، جهل، نادانی، تربیت دانشمندان هسته ای، شتاب حرکت علمی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن و ... را از جمله اقدامات بسیج در کشور برشمرد و عنوان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور به پشتوانه بسیج صورت می گیرد.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه امروز وظیفه داریم به عرصه هایی که رهبری برای حفظ استقلال، انقلاب و نظام تعریف می کند وارد شویم افزود: در این رابطه هر چقدر که بسیجیان تهمت و افترا زده می شود باید این بیانات مقام معظم رهبری را دنبال کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه یکی از مظلومیت های بسیج این بوده هم از سوی نیروهای داخلی و هم از سوی دشمنان خارجی تهمت و افترا می خورند گفت: متاسفانه تهمت های ناروایی علیه بسیج زده می شود و آنها را همواه نیروهای تندرو، افراطی، انقلابی نما و ... متهم می کنند.

آیت الله میرعمادی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه این تهمت های ناروا به هیچ عنوان به بسیج نمی چسبد چرا که بسیج نیرویی کارآمد، مردمی، مخلص و خدمتگذار است.

ذلت آمریکا حاصل وجود بسیج است

وی با بیان اینکه دشمنان همواره علیه ولایت، روحانیت، سپاه و بسیج ماموریت دارد و علیه این اقشار تهمت و تخریب دارد گفت: اما مردم متوجه این موضوع هستند چرا که مردم خود را بسیجی می دانند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد باید افتخار کنیم که امروز بسیج برای جهان الگو شده است عنوان کرد: بسیج در زمینه های مختلف سازندگی، فرهنگی، دینی، اقتصای، سیاسی و ... الگو است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه جانفشانی، ایثار و دفاع از انقلاب و نظام بسیج بر کسی پوشیده نیست گفت: یکی از اقدامات بسیج خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) بود و به صورت شبانه روزی به زائران خدمات رسانی می کردند.

وی با بیان اینکه بسیج یادگار ارزشمند امام(ره) است بیان داشت: سراسر وجود بسیج برکت بوده و روش، فرهنگ و تفکر بسیج سازنده است.

آیت الله میرمادی ادامه داد: بدون تردید بسیج نعمت بزرگ الهی بوده و ذلت آمریکا و دشمنان حاصل وجود بسیج است.

منبع جوشان قدرت بسیج در ولایت است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه بسیج باید چند اصل را همواره مدنظر قرار دهد گفت: افزایش فعالیت های فرهنگی در کنار اقدامات عمرانی و خدماتی، اجرای فعال برنامه های صالحین، ولایتمداری، انقلابی بودن و ... از جمله این اصل ها محسوب می شود.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه یکی از شاخصه ای مهم بسیج ولایتمداری است گفت: بسیج تنها از یک نفر و یک نقطه دستور می گیرد و آن هم مقام معظم رهبری و ولایت است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کسی غیر از مقام معظم رهبری نمی تواند بر بسیج حکمرانی کند گفت: منبع جوشان قدرت بسیج در ولایت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد بر ضرورت آرامش، وحدت، همبستگی بین بسیجیان تاکید کرد و گفت: این امر باید به عنوان چراغ راه بسیج مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه بسیج باید انقلابی باشد گفت: بسیج از جریانی که با ولایت کوچکترین انحرافی داشته باشد تنفر دارد.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.