امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۸/۱ تعداد بازدید: ۷۳۵
print

 آمریکا منشا ناآرامی در منطقه است

امام جمعه خرم‌آباد گفت: انتخاباتی که در ایران برگزار می‌شود، قابل مقایسه با انتخابات هیچ کشوری در جهان نیست، می‌توان گفت که انتخابات در آمریکا یعنی سقوط اخلاق.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خرم‌آباد در جمع نمازگزاران ضمن گرامیداشت هفته استاندارد به مبحث مهم اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی با نقص و گفتار حل نمی‌شود بلکه کار، اقدام، عمل و درستکاری تنها راه تحقق آن است.

وی، تکیه بر تولیدات داخلی را رکن اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و بیان کرد: استاندارد به معنای صداقت و درستکاری است و یکی از دلایل پایین بودن کیفیت تولیدات داخلی رعایت نکردن استانداردهای ملی است.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: رعایت استانداردهای لازم باعث پیدا کردن ارزش و اعتبار جهانی کالاهای داخلی می‌شود، زیرا برای صادرات باید به اصل مهم استحکام و استاندارد توجه شود.

میرعمادی  با اشاره به شنبه یکم آبان ماه روز آمار و برنامه‌ریزی یادآور شد: به طور معمول اطلاعات از طریق سرشماری به دست می‌آید و سرشماری نفوس و مسکن صورت گرفته در تصمیم‌گیری مسئولان کشوری نقش بسزایی دارد

وی اضافه کرد: امسال برای اولین بار سرشماری عمومی نفوس و مسکن به صورت اینترنتی صورت گرفت که خوشبختانه با استقبال خوب مردم روبرو شد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه۴۴ درصد مردم کشور یعنی بیش از ۳۵ میلیون نفر در طرح سرشماری اطلاعات خود را به صورت اینترنتی ثبت کرده‌اند، اعلام کرد: این میزان در لرستان بیشتر بوده است، یعنی ۵۰ درصد مردم استان و بیش از یک میلیون نفر به صورت اینترنتی در سرشماری شرکت کرده‌اند و استان لرستان توانست رتبه چهارم کشوری را در این زمینه کسب کند‌.

میرعمادی، ثبت نام مردم لرستان را در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن به صورت اینترنتی را نشان از شعور و حضور خوب آن ها در صحنه‌های انقلاب و نظام دانست و از کسانی که نتوانسته اند‌، به صورت اینترنتی ثبت‌نام کنند، خواست تا ضمن همکاری با ماموران مراجعه کننده به درب منازل اطلاعات دقیق و صحیحی خود را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

* دشمنان همیشه برعلیه انتخابات ایران توطئه و شیطنت کرده‌اند

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست‌های کلی انتخابات ابلاغ شده از جانب مقام معظم رهبری اشاره کرد و متذکر شد: این سیاست‎ها در ارتقای سلامت انتخابات و متخبین و همچنین مشارکت بیشتر مردم تاثیر فراوانی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تأکید به اینکه تاکنون انتخابات کشور ایران از سلامت برخوردار بوده است، ولی دشمنان همیشه برعلیه انتخابات توطئه و شیطنت کرده‌اند و برخی افراد ساده لوح آن‌ها را باور داشته‌اند.

میرعمادی تبیین کرد: انتخاباتی که در ایران برگزار می‌شود، قابل مقایسه با انتخابات هیچ کشوری در جهان نیست، کاندیدای انتخاباتی در آمریکا رکیک‌ترین الفاظ را بر علیه هم بر زبان می‌آوردند و افشاگری می‌کنند، به بیان دیگر می‌توان گفت که انتخابات در آمریکا یعنی سقوط اخلاق.

وی ادامه داد: حال چنین کشورهایی می‌خواهند، در مورد انتخابات ایران اظهار نظر کنند، در انتخابات آمریکا انسانیت وجود ندارد،آن ها چنین انسان‌های خون‌خواری هستند.

امام جمعه خرم‌آباد ضمن تشکر و قدردانی از مقام معظم رهبری در خصوص ابلاغ کلی سیاست‌های انتخاباتی تاکید کرد: وجود قانون ضابطه‌مند در انتخابات الزامی است که رهبر انقلاب به موقع آن‌ها را ابلاغ کرده‌اند، بنابراین این سیاست‌ها باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرند.

آمریکا در ظاهر می‌خواهد در آزادسازی موصل نقش داشته باشد، اما هدفش چیز دیگری است.

میرعمادی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه آزادسازی شهر موصل عراق شروع شده است، مطرح کرد: ارتش و نیروهای مردمی عراق وارد صحنه شده‌اند و با استفاده از تجربیات قبلی این بار با جدیت تمام برای آزادسازی شهر موصل از دست گروهک تکفیری داعش جلو آمده‌اند.

وی اضافه کرد: شهر موصل دومین شهر عراق از نظر اهمیت است و از جمعیتی بالغ بر دو میلیون نفر بود که متأسفانه در سال ۹۳ گروهک تروریستی داعش با حمایت آمریکا از خلأ موجود استفاده کردند و این شهر را به تصرف خود درآوردند.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: گروهک تروریستی داعش به دلیل اهمیت شهر موصل از آن به‌عنوان دارالخلافه خود استفاده کرد، نکته مهم آنجا است که نیروهای مردمی عراق اعم از سنی و شیعه در این نبرد شرکت می‌کنند.

میرعمادی به توطئه و کارشکنی‌های کشورهایی مانند ترکیه، عربستان و آمریکا در آزادسازی شهر موصل عراق اشاره کرد و گفت: آمریکا در ظاهر می‌خواهد در آزادسازی موصل نقش داشته باشد، اما هدفش چیز دیگری است، آمریکا می‌خواهد داعش را هدایت کند، اما با آن مبارزه نکند و از سوی دیگر به دولت عراق می‌گوید که از شما حمایت می‌کنم.

وی، آمریکا را منشأ ناآرامی در منطقه دانست و بیان کرد: اگر آمریکا دخالت نکند دولت عراق و مردمش توان مبارزه با گروه تکفیری داعش را دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه کرد: عراق می‌تواند در برابر داعش پیروز شود و ضربه مهلکی را به بدنه آن وارد کند تا این گروه ظالم، خونخوار و ستمگر ریشه‌کن شود.

میر عمادی در پایان با تسلیت به مناسبت شهادت امام سجاد(ع) به رزمایش فداییان ولایت اشاره کرد و افزود: این رزمایش بار دیگر غرش هواپیماهای جنگی ایران را نشان داد تا دشمنان بدانند آنها از آمادگی کاملی برای دفاع از میهن دارند و برای دشمنان درس عبرت شود.

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.