امام مهدی (عج): من ذخیره خدا در روی زمین و انتقام گیرنده از دشمنان او هستم
۱۳۹۵/۹/۱۳ تعداد بازدید: ۴۴۵
print

قانون و قانونگرایی یکی از مسائل مهم مورد تاکید امام بوده است

امام جمعه خرم‌آباد گفت: قانون و قانونگرایی یکی از مسائل مهم مورد تاکید امام راحل بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خرم‌آباد در جمع نمازگزاران با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو اظهار داشت: امروز دانشجویان با سلاح علم و تقوا در هر زمینه تخصص لازم را در اختیار دارند و این موضوع نشان می‌دهد نظام جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت نیروی انسانی توانمندی برخوردار است.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه دانشجویان تحقق اقتصاد مقاومتی را از مسوؤلان مطالبه می‌کنند، یادآور شد: دانشجویان با شجاعت و صراحت به میدان گام نهاده‎اند.

میرعمادی مطالبه‌گری در مورد روشن شدن وضعیت برخی فسادها، اختلاس‌ها و حقوق‌های نجومی را یکی از مطالبات رهبری و مردم دانست و تاکید کرد: چرا دولت و دستگاه قضایی در این زمینه اقدام نمی‌کنند.

وی ادامه داد: روشن نشدن وضعیت‌ها اختلاس‌ها و حقوق‌های نجومی باعث سلب شدن اعتماد مردم مسوؤلان می‌شود.

نماینده ولی‎فقیه در لرستان اضافهپ کرد: دولت در خصوص افرادی که حقوق نجومی دریافت کرده‌اند باید پاسخگو باشد، زیرا مردم و دانشجویان انتظار دارند با قصور و بی‌تدبیری رخ داده برخورد شود.

میرعمادی با اشاره به برخورد دو قطار مسافربری و کشته شدن بیش از ۵۰ نفر گفت: این موضوع نتیجه بی‌تدبیری است که در صورت مجازات سخت مقصران، افراد احساس مسوؤلیت می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود هفتم آذر روز نیروی دریایی را تبریک گفت و مطرح کرد: نیروی دریایی از توان دفاعی بالایی برخورداربوده و وظیفه تامین امنیت دریایی را عهده‌دار است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: نقش نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس فراموش نشده و مقاومت ۳۴ روزه تکاوران دریایی در خرمشهر در ذهن مردم ایران ثبت شده است.

میرعمادی با بیان اینکه شناورهای بزرگ آمریکا، اروپا و برخی کشورهای در خلیج فارس حاضر هستند اما نمی‌توانند کاری کنند، خاطرنشان شد: آن کشورها در برخی مواقع از شناورهای نیروی دریایی جمهوری اسلامی استمداد می‌کنند که این موضوع بیانگر قدرت و توان دفاعی نیروی دریایی است.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به روز ۱۲ آذر مصادف با تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: قانون و قانونگرایی یکی از مسائل مهم مورد تاکید امام بوده است.

وی در پایان در این خصوص بیان کرد: کشور باید براساس قانون اداره شود افرادی که قانون را تصویب می‌کنند باید همه‌جانبه بیندیشند و مصلحت نظام را در نظر بگیرند.

 

  • - گردآوری: تبیان لرستان
نظرات

 نام:
 *نظر:

مطالب مشابه

© کلیه حقوق معنوی و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.